Låst bezel tudor sub

Medlem
12. feb. 2013
Hei!

Merket i det siste at bezelen på tudor submarineren (79090) er blitt treg, og i dag låste seg den helt. :( Klarer ikke å dreie den noen av veiene. Er det noe jeg kan gjøre, eller må den inn for reperasjon?

På forhånd takk! :)

Hei!

Merket i det siste at bezelen på tudor submarineren (79090) er blitt treg, og i dag låste seg den helt. :( Klarer ikke å dreie den noen av veiene. Er det noe jeg kan gjøre, eller må den inn for reperasjon?

På forhånd takk! :)

Jeg ville tatt den av og sjekket om den bare trengte litt rens, eventuelt om lenken gnisser mot bezel og stopper den? Har hvertfall vært med på begge disse problemene.

Jeg ville tatt den av og sjekket om den bare trengte litt rens, eventuelt om lenken gnisser mot bezel og stopper den? Har hvertfall vært med på begge disse problemene.

Takk for raskt svar! Har på aftermarket lenke, så kan prøve å ta den av først. Har aldri tatt av bezel før, er det kjapt, og ikke minst trygt for en som aldri har gjort det før? :confused:

EDIT: Fikk det til! Var pga. lenken. Tusen takk for hjelpen @Guybrush Threepwood ;)

Redigert av en moderator: