La oss leke litt !

Medlem
11. des. 2010
Sted
Oslo
Jeg foreslår en liten lek for å få litt mer "action" her på forumet. Jeg poster et bilde av en av mine klokker. Neste post må være av et bilde av en klokke du eier som har minst en, -1-, ting felles med den foregående klokken. Fellesnevneren kan være åpenbar, eller litt mer subtil. Resultatet av tråden bør være bilder av mange fine klokker. Hvis flere poster et bilde nesten samtidig er det den siste som gjelder som utgangspunkt for neste klokke. I tillegg til bildet skriver dere hva klokkene har til felles. Er dere med?

Her er den første klokken:

Rolex_Datejust-3-1.jpg

Lenke

026-5.jpg

Edit: Nå for tiden er det ikke mulig å komme med første svarpost i en tråd - Prippa toppe' heile driden, hele tiden. Eneste mulighet for å komme først er ved å starte sin egen tråd :)

Lenke

026-5.jpg

Edit: Nå for tiden er det ikke mulig å komme med første svarpost i en tråd - Prippa toppe' heile driden, hele tiden. Eneste mulighet for å komme først er ved å starte sin egen tråd :)

Tøv. Gamlefar:) må få deg tapatalk og iPhone vettu;)

Edit; ikke gjør det... Du poster allerede en del enn meg, selvom du fakser alle innleggene til din kjære sekretær, Mathfjeld:)

In-house urverk

IMGP4542.jpg

(Beklager å dra bilde- og klokkekvalitet kraftig ned fra forrige bidrag :) )

EDIT: min var altså svar til Celter