Ta den av armen, sett den i boksen. Done.Min 2016’ submariner skal bli liggende i så og si hele 2019. Hvordan bør denne lagres over en lengere periode? Med kronen ute? I en winder?
Kan da være flere grunner til at man ikke skal bruke noe på et år. kan da bruke den året etter!Hvorfor i all verden skal du ikke bruke den på et år? Da er jo hele poenget med klokken borte. Selg den til noen som vil bruke den og ha glede av den i stedet.
FørstegangstjenesteHvorfor i all verden skal du ikke bruke den på et år? Da er jo hele poenget med klokken borte. Selg den til noen som vil bruke den og ha glede av den i stedet.
Hvis du ikke klarer å komme med et konstruktivt svar, la være å kommenter.Plukk den fra hverandre og legg delene i saltvann
Velger å ikke bruke denHar du ikke lov til å ha den på da?
Ok. Måtte jo vært knall å ha den med på den ferden dersom det er en keeper. Lykke til uansettVelger å ikke bruke den
Takk for detOk. Måtte jo vært knall å ha den med på den ferden dersom det er en keeper. Lykke til uansett
Må vel sies å være gyldig grunn Selv om flere vil mene at du burde bruke den under førstegangstjenesten, hadde jeg nok ikke gjort det jeg heller. Jeg er litt for opptatt av å holde klokkene mine hele og fine til at jeg hadde tatt sjansen på det. Selv om det helt sikkert hadde bygd kraftig på affeksjonsverdien å hatt den med på eventyret. Lykke til i kongens klærFørstegangstjeneste