Bedre å kjøpe ferdig og heller betale litt extraAlle vil ha ur med patina, men ingen vil lage den
Men kam godt forstå at en ikke vil ha med en såpass kostbar sak i førstegangs tjeneste
Bedre å kjøpe ferdig og heller betale litt extraAlle vil ha ur med patina, men ingen vil lage den
Takk for tips, jeg blir sendt til Skjold leir førstkommende januar, i ingeniørbataljonen.Fornuftig av trådstarter uansett hva andre mener om patina etc.
Som nevnt vil Forsvaret ikke dekke det dersom den blir skadet eller du mister den.
Kjøp deg en Casio G-Shock med solcelle og to tidssoner. To tidssoner er alltid greit da man ofte opererer med zulu-tid på øvelser (og skarpe operasjoner). Eller om man tjenestegjør i utlandet. Med solcelle unngår du at den går tom for strøm.
Varer «evig»..
Jeg anbefaler alltid Casio G-Shock 6900 1-DR. Den har alt du trenger og ikke noe annet unødvendig tull.
Jeg er i uniform selv, og jeg har brukt min fast i tjeneste siden 2011 og den har fått mye juling. Gav også samme i gave til min sønn når han begynte. Han er i en av Forsvarets spesialavdelinger og jeg kan love den har fått tøff behandling, men funker like bra.
Og så har du Rolex’en hjemme i en boks og bruker den på perm som andre sa.
Hvor skal du tjenestegjøre i førstegangstjenesten?