Lang venting er over :)

Stort grattis, Tore!
Denne var strøken. Liker godt komplikasjonene på denne, med både månefase og en særdeles diskret og elegant løsning av datovisningen.
Selv liker jeg godt den litt strammere looken dressur får med mørk skinnrem, så skiftet ditt mener jeg hever uret.

Lykke til - dette må da tendere til å være en Keeper av en JLC!:cool:

Har ikke lest mye TS de siste dagene, gikk glipp av denne. For et ur! Vakkert, vakkert, vakkert! :D :D :D

Det blir ikke renere og penere enn dette. En helt ultimat JLC!

WOW! Grattis Tore! ;) :D ;) :D ;)

Har hatt gleden av å få prøve denne på lanken, og den er mye finere IRL enn på bilder. Sitter som et skudd og. Og symetrien.. Oh the symmetry!

Igjen gratulerer! Ser ut som at Tidemann har solgt en del klokker til TS medlemmer denne uken ;)

Takk igjen for alle tilbakemeldinger. Jeg har en tendens til å bli litt entusiastisk, og det er kjekt når dere deler entusiasmen.

Stort grattis, Tore!
Denne var strøken. Liker godt komplikasjonene på denne, med både månefase og en særdeles diskret og elegant løsning av datovisningen.
Selv liker jeg godt den litt strammere looken dressur får med mørk skinnrem, så skiftet ditt mener jeg hever uret.

Lykke til - dette må da tendere til å være en Keeper av en JLC!:cool:

Takk takk :) Remmen har faktisk identisk farge, men er blankere og har litt tykkelse. Den originale er matt og paddeflat. Litt stilig på en måte, men ikke helt meg.

Og ang. keeper: Det skal være visst. Håper i alle fall det :)

Herremin for en lekker sak, så enkel og delikat! Med rembytte ble den jo ennå bedre, store gratulasjoner fra meg. :)

Dette var lekkert !
JLC har klart å rette på detaljene som gjorde at forrige generasjon aldri funket for meg : bezelen er blitt tynnere igjen, viserne er Dauphine igjen. Vakkert, elegant, tidløst.

De fulgte med denne winderen:

1000-38_zpsb0a87996.jpg