Lansering av Hublot i Norge 21.10

I tilfeller som dette tar jeg meg selv i å tenke at det er jeg som bor på feil side av fjellet og ikke dere ;)
Høres spennende ut, skulle gjerne vært der :(

Blir nok med om klokkeslettet ikke er for galt. Kan møtes utenfor og ha en mini-gtg kanskje?

Jeg er ikke fremmed for å være med, men tar et jobbforbehold. Mulig jeg er på anlegg noen av de dagene.

Er ikke noen stor fan av Hublot, men morsomt å få med seg slikt synes jeg!

INVITASJON TIL NORGESPREMIERE

HUBLOT og Urmaker Bjerke har gleden av å invitere deg med ledsager til lanseringen av HUBLOT.

Onsdag den 20. oktober kl 1800-1930 i VM-paviljongen på 7. juni-plassen i Oslo sentrum.

En representant fra HUBLOT vil være til stede og presentere merket samt vise et eksklusivt utvalg fra kolleksjonen. Ski-VM 2011 informerer om organisasjonen og VM i Oslo.

Det blir servert sprudlende og velsmakende fristelser.

Påmelding innen mandag den 18. oktober til post@urmaker-bjerke.no eller telefon 22 42 60 50.

Velkommen.

Bare å melde seg på :)

Godt poeng :) Jeg la ikke merke til at det stod forskjellige datoer i mail og på hjemmesiden, gikk litt fort. Godt mulig at onsdagen er en lukket visning kun for inviterte da. Onsdag har jeg dessverre ikke anledning, og da spørs det om jeg gidder dra sammen med almuen på torsdag ;)

Vi har lukket lansering for våre kunden onsdag den 20. oktober og lansering for publikum torsdag den 21. oktober.

Så da er det nok onsdag som gjelder. Jeg er dessverre opptatt.

Da blir det ikke noe gratis sprudlevann på deg da Anders.

Lurer på hvor de har satt beløpsgrensen, hvor mye må du ha svidd av hos Bjerke for å bli invitert?

Da blir det ikke noe gratis sprudlevann på deg da Anders.

Lurer på hvor de har satt beløpsgrensen, hvor mye må du ha svidd av hos Bjerke for å bli invitert?

Tror ikke det er noen annen kvalifisering enn å stå på mailinglisten egentlig? Om du ikke er invitert, send dem en mail og inviter deg selv.

Hublot hva er det ? Er ikke det klokkene som benytter samme ETA verk som Swatch i samtlige modeller, uansett pris ?

AW

Nå fikk jeg denne;
NORGESPREMIERE

HUBLOT og Urmaker Bjerke ønsker velkommen til lansering.

Torsdag den 21. oktober kl 1800-1930 i VM-paviljongen på 7. juni-plassen i Oslo sentrum.

En representant fra HUBLOT vil være til stede og vise et eksklusivt utvalg fra kolleksjonen.

Velkommen.

Ellers takk Halvor, får jeg ikke champagne kommer jeg heller ikke:)