Lansering av IWC - Urmaker Bjerke 13. juni

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Innlegg
13.411
Sted
Oslo
VI LANSERER IWC
Vi har gleden av å ønske velkommen til lansering av IWC den 13. juni kl. 18.00-20.00.

IWC er et merke med lange tradisjoner. Med sin lidenskap for innovasjon og teknisk oppfinnsomhet, har IWC Schaffhausen etablert et solid internasjonalt rykte. Den 13. juni 1923 ble Urmaker Bjerke etablert, nå - 90 år senere markerer vi dette med å lansere ytterligere et merke som tilhører toppsjiktet av sveitsisk urmakerkunst.

IWC LANSERES 13. JUNI KL. 18.00-20.00 I FØLGENDE BUTIKKER:
Urmaker Bjerke, Karl Johans gate 31, Oslo

Urmaker Bjerke, Engen 6, Bergen



PROGRAM
Representanter fra IWC introduserer merket

Presentasjon og visning av IWC kolleksjonen

Enkel bevertning

Vi ønsker velkommen til IWCs fantastiske klokkeverden.

Grand opening 13. juni kl. 1800-2000. - Urmaker Bjerke
 
Spennende. Lurer på om jeg ikke skal ta turen. Alltid hatt lyst til å se Big Pilot i levende live. Noe kjøp blir det neppe dog...
 
Feil dato for arrangementet, eksamen kl 09 hundre fredag morgen:mad: Kos dere dere som kan. Husk bilder!
 
Hva betyr dette for Alf Lie?

Bare synsing fra min side.. men to forhandlere av IWC i Oslo er vel trolig over det som trengs.. Og vil tippe noen må ut å vifte litt med rabattene for å sanke kunder da, trolig AL (vet da ingenting om hvordan de er på rabatter pr i dag). Tipper også Bjerke vil ha IWC for å kunne selge mange av sine ur til kjøpegale asiatere på norgesbesøk..
 
Var inne en liten tur. Kake og champagne. Men for de ingenieur-interesserte var det ikke mye å sikle på. Eneste de hadde var denne:
DoubleChrono02.jpg

Skiven var akkurat så plastikk som den ser ut på bildet. Ikke imponert.
 
DSCF2363_zpsc5caa401.jpg


Har et spennende møte i Oslo i morgen, men en liten bilderapport vil forhåpentligvis være på plass i løpet av helgen.

Bjerke hadde et stort utvalg modeller inne (med unntak av de nye Ingenieur som ventes snart), og enda flere ventes inn de nærmeste ukene. Meget spennende!
 
Var en tur innom der idag, dessverre hadde de ikke de modellene jeg var interessert i. Men det var interessant likevel :)
Så her slenger jeg opp noen elendige bilder tatt fra min iPhone i champis bris ;)














Champagne var ikke mangelvare ihvertfall!



Det blir mye kake i lunsjen fremover:p



Rolex på IWC lansering er fyfy :cool:



 
Må innrømme jeg likte mye av det som ble vist fra IWC, men det var synd den nye 40mm ingenieuren ikke var inne (i Bergen) :)
 
Super artikkel, @Juice!
Likte veldig godt AT du pekte ut som IWCs sommerklokke. Hva er listepris på noe sånt?

Takk @sjuli_123 !

Husker ikke listepris her og nå, men prøv salg.kj@urmaker-bjerke.no så tipper jeg du vil få et svar temmelig raskt.

Jeg har vel tidligere sagt at jeg ikke er spesielt begeistret for chrono på en dykker, men AT Chronographen er et av få unntak :)
 
Redigert av en moderator: