- Medlem
- 20. okt. 2014
Takk. Grønnfargen er dus og fin, med lys i senter og mørkere i ytterkant.Nydelig LF! Både sporty og elegant. Og for en lekker grønnfarge! Gratulerer!
Takk. Grønnfargen er dus og fin, med lys i senter og mørkere i ytterkant.Nydelig LF! Både sporty og elegant. Og for en lekker grønnfarge! Gratulerer!
Enig med deg, ikke mye jåleri her.Vis vedlegg 230900
Tja, hvordan skal jeg svare på dette. Lyden er noe annet enn på alle andre manuelle jeg har trukket. Veldig distinkt og crisp lyd, men ikke lett å beskrive.Nedtonet men forsegjort!
Her kommer muligens et nørdete spørsmål, men hvordan er følelsen av det manuelle opptrekket og hvordan er klikkelyden? Ser for meg at begge deler må være fabelaktig med den lange klikk-fjæra, eller hva det kalles
Den er så nydelig!
Er dette et ur du fortsatt kunne hatt om du ikke hadde hatt en kjedelig opplevelse i forbindelse med QC?Det var den.
Er dette et ur du fortsatt kunne hatt om du ikke hadde hatt en kjedelig opplevelse i forbindelse med QC?
Syns egentlig svaret ditt var krystallklart jegHar tenkt den tanken mange ganger. Men det blir litt som å spørre kompisen min: Du Jan Harald, hadde du fortsatt vært sammen med ho Ida Tabitha om hun ikke hadde vært så jævlig utro.
Blir helt umulig å svare på dessverre...
Siden jeg har eid en LF. Så er detta innafor.
Vis vedlegg 279336
Man må alltid huske at det er det indre som teller mest.
Både for klokker og damer.