Legende, grail, sommerklokke - skal den tas vare på til neste generasjon?

Faen. Gratulerer noe inni heite. Misunnelse er noe dritt, men kjenner et snev av det når jeg ser denne! Grattis!! Nyt det!
 
Den tror jeg jeg har eid før deg? Ble riktig nok overlappet med en ny en.. Men gratulerer! Noe for seg selv for å si det sånn..

Takk!

Den kom til meg fra utlandet, så da har den sannelig vært på tur - men ingenting er umulig :)

Kim!
 
Takk for hyggelige meldinger!

Etter 9 herlige dager med eierskap kan jeg rapportere kontinuerlig bruk (når situasjonen ikke tilsier at uret bør av armen, naturligvis), men noe mer "bruksangst" enn jeg er vant til å ha. Selv om den absolutt var til stede med AP'en og sjokotonaen også, tar jeg meg selv i å dobbeltsjekke at skjorten faller over og beskytter uret før jeg skal ut av bilen, eller åpne en dør med venstre arm o.l. Vet ikke om jeg skal håpe at følelsen gir seg heller, da faren for en skikkelig ding sikkert øker betraktelig...

Selv med en historikk som serieflipper, og med en overgang fra 100% rosegull til "bare" stål, er jeg overraskende fornøyd... kanskje det er en keeper? ;)