Fikk den til Jul, så tatt meg god tid. Artig byggeprosess den her, kan absolutt anbefales. Spørsmålet er bare hvor jeg går for neste bygg..?
Fikk den til Jul, så tatt meg god tid. Artig byggeprosess den her, kan absolutt anbefales. Spørsmålet er bare hvor jeg går for neste bygg..?
Vis vedlegg 238990
Her var det motsatt; junior på 9 år fikk denne til jul og fullførte den, til min store begeistring, helt på egenhånd, i løpet januar. Dette skulle han gjøre selv, og jeg fikk ikke lov til å hjelpe ham (selv om jeg hadde veldig lyst!).Fikk den til Jul, så tatt meg god tid. Artig byggeprosess den her, kan absolutt anbefales. Spørsmålet er bare hvor jeg går for neste bygg..?
Nytt NASA-sett!
Ligger en på finn til en ganske fair pris.Noen som har en Maersk-båt de vil kvitte seg med?
Synd den er ferdigbygget :/ prisene på disse er blitt helt ville.Ligger en på finn til en ganske fair pris.
Lego (Maersk Line Triple-E) | FINN torget
Maersk Line Triple-E. Ferdig bygd, og esken mangler. Alt av deler er der så komplett sett. Nypris godt over 5000kr. Og er vel utsolgt de fleste plasser. Pris kan diskutereswww.finn.no
Ja, enkelte sett er helt villt priset. For et uåpnet sett må du nok belage deg på å betale 5k og oppover. Hvis du greier å finne ett.Synd den er ferdigbygget :/ prisene på disse er blitt helt ville.