Vis vedlegg 296775
Nye utfordringer
Ja, vi ( sønnen min og meg ) har en ganske kul samling nå. Vi kjøper for å bygge, så ingen av settene blir stuet bort uåpnet. Vi har en stor kjellerstue som fungerer som "utstillingslokale" samt at jeg har noen av mine favoritter på hjemmekontoret. Jeg kan gjerne legge ut noen bilder av samlingen en dagDu må jo begynne å få en grei samling nå, hvordan oppbevarer du dem?
Ja, vi ( sønnen min og meg ) har en ganske kul samling nå. Vi kjøper for å bygge, så ingen av settene blir stuet bort uåpnet. Vi har en stor kjellerstue som fungerer som "utstillingslokale" samt at jeg har noen av mine favoritter på hjemmekontoret. Jeg kan gjerne legge ut noen bilder av samlingen en dag
Ja, vi ( sønnen min og meg ) har en ganske kul samling nå. Vi kjøper for å bygge, så ingen av settene blir stuet bort uåpnet. Vi har en stor kjellerstue som fungerer som "utstillingslokale" samt at jeg har noen av mine favoritter på hjemmekontoret. Jeg kan gjerne legge ut noen bilder av samlingen en dag
Yes! Gjør det Vi begynner å snakke greit ur i pengebruk herJa, vi ( sønnen min og meg ) har en ganske kul samling nå. Vi kjøper for å bygge, så ingen av settene blir stuet bort uåpnet. Vi har en stor kjellerstue som fungerer som "utstillingslokale" samt at jeg har noen av mine favoritter på hjemmekontoret. Jeg kan gjerne legge ut noen bilder av samlingen en dag
Ny runde med Titanic-bygging, og kun akterenden gjenstår.
Vis vedlegg 297107
Morsomt med innvendige detaljer ingen ser:
Vis vedlegg 297108
Kult med med stadige funfacts i manualen om originalen:
Vis vedlegg 297109
Nydelig stykke Lego, dette er kunst og bygging som tar lang tid også. Er vel snakk om nesten 10000 brikker på dette settet.Ny runde med Titanic-bygging, og kun akterenden gjenstår.
Vis vedlegg 297107
Morsomt med innvendige detaljer ingen ser:
Vis vedlegg 297108
Kult med med stadige funfacts i manualen om originalen:
Vis vedlegg 297109
Fy fasan så stiligTitanic-prosjektet er ferdig, og både far og barn ser tilbake på mye morsom bygging Litt vemodig at alle de 9090 brikkene nå er festet på sin tiltenkte plass. Resultatet ble hele 1,35 meter langt. og det er visstnok verdens lengste lego modell-sett. Noen som vet om hvor man kan få tak i glassmonter i disse dimensjonene?
Vis vedlegg 299519
Vis vedlegg 299518
Titanic-prosjektet er ferdig, og både far og barn ser tilbake på mye morsom bygging Litt vemodig at alle de 9090 brikkene nå er festet på sin tiltenkte plass. Resultatet ble hele 1,35 meter langt. og det er visstnok verdens lengste lego modell-sett. Noen som vet om hvor man kan få tak i glassmonter i disse dimensjonene?
Vis vedlegg 299519
Vis vedlegg 299518
Titanic-prosjektet er ferdig, og både far og barn ser tilbake på mye morsom bygging Litt vemodig at alle de 9090 brikkene nå er festet på sin tiltenkte plass. Resultatet ble hele 1,35 meter langt. og det er visstnok verdens lengste lego modell-sett. Noen som vet om hvor man kan få tak i glassmonter i disse dimensjonene?
Vis vedlegg 299519
Vis vedlegg 299518