Lenge siden sist :)

Fet GMT. Må innrømme at jeg ikke likte denne modellen i starten, men den vokser fort på meg! Flott fangekombinasjon egentlig! :)

Grattis!
 
Jeg har likt denne siden den først ble vist, og venta i spenning på at noen her skulle slå til. Gratulerer med utrolig kul klokke!
 
Gratulerer, den er virkelig flott. Har rett og slett ikke sett så mye på denne før, bare merket meg at det var ny bezelfargekombo. Nå ser jeg at blåfargen matcher gmt viseren og sortfargen matcher skiva, et flott ur.
 
Gratulerer med en helt råflott gmt-master! For hvert bilde jeg ser av den liker jeg den bare bedre og bedre, utrolig flott og frisk bezel :cool:

Kos deg me den!
 
Den er lekker. Gratulerer :)

Mange takk! Gjør seg godt på armen :D

Se der ja, verdt å dra til Haugesund for den der;)
Ser virkelig flott ut, mye bedre en på demobilder. Gratulerer så mye.

Hehe enig! En liten kjøretur for å hente selv er det verdt.
Skal se om jeg får tatt litt fler bilder fremover. Kanskje noen av dem dukker opp her på TS også ;)

Gratulerer så mye med en griselekker GMT! :D

Takker og bukker! Morsomt med GMT funksjon også. Har jeg aldri hatt før :)

Gratulerer med GMT FIVE-0! Gleder meg til å se en slik RL i godvær:) Har det dukket opp to slike her på sonen allerede?

Såvidt jeg vet er det en til ja :)

Gratulerer så mye med årets nyhet!
Håper jeg får tatt en nærmere titt på denne på en GTG om ikke så lenge :eek:

Takker! Moro å ha offisiell lanseringsdato i sertifikatet også. Det får du helt sikkert :)

Gratulerer med en nydelig klokke! :)

Takker! :D

Superfet gmt!! Grattis, din heldiggris :)

Tusen takk :D Føler meg veldig heldig nå!

Sweet!! Denne var fet:)
Grattis

Thanks :D

10 poeng! Den fineste GMT. Ever!

Tusen takk! Enig med deg :D Virkelig lekker sak.
 
Fin fargekombo:) gratulere!

Takker! Syns det er stilig at de kom med en helt ny variant av fargekombo :)

Grisefin :D
Gratulerer så mye! Håper på masse flotte bilder!

Mange takk! Er fare for at det kan dukke opp fler bilder etterhvert :) Er ingen superfotograf dog...

Denne vokser stadig på meg, rett og slett utrolig kul! Gratulerer

Thanks! Kul er et godt ord. Rett og slett småfrekt med den knallblå halvmånen :D

Nydelig! Gratulerer!!:)

Takker og bukker :D

Den er virkelig lekker, gratulerer Boro :D

Takker, Rød!

Gratulerer med flott Rolex :)

Er noe ekstra stas med helt ny Rolex :D

Nydelig. Gratulerer så mye :D

Tusen takk! Den skal nytes utover sommern :D

Gratulerer med en nydelig Rolex. :cool:

Takker og bukker!

Gratulerer. Den der er så utrolig fin. Som jeg skrev til ArthurF - håper på mange bilder og mye tekst om klokken etterhvert som du får brukt den. :)

Takker! Blir gøy å se om han får ut noen fler flotte bilder også :)

Grattis med morsom GMT!

Takker! Blått er flott!
 
Grattis:) Meget kul klokke!

Takker :D

Gratulerer med kjempeflott GMT! :)

Gmt er lekkert! Morsom komplikasjon også :)

Merker jeg får mer og mer lyst på en sånn en. Nyydelig klokke :D

Gratulerer så mye. Nyt den i sommer :)

Bare å klinke til ;) Lervik har fler hehe! Skal nytes i fulle åndedrag utover sommern :)

Nydelig! Grattis! :D

Takker! Når jeg ser bildene du tar skulle jeg tatt et lite lynkurs hos deg tror jeg. Så hadde jeg kanskje kunnet yte blåfargen rettferdighet på bilder :)

Fet GMT. Må innrømme at jeg ikke likte denne modellen i starten, men den vokser fort på meg! Flott fangekombinasjon egentlig! :)

Grattis!

Er jo en helt ærlig sak det :D Gøy den vokser på deg!

Jeg har likt denne siden den først ble vist, og venta i spenning på at noen her skulle slå til. Gratulerer med utrolig kul klokke!

Takker! Var ikke i tvil da jeg så de første bildene. Har ventet en stund, og endelig kom dagen :D

Gratulerer, den er virkelig flott. Har rett og slett ikke sett så mye på denne før, bare merket meg at det var ny bezelfargekombo. Nå ser jeg at blåfargen matcher gmt viseren og sortfargen matcher skiva, et flott ur.

Matcher så det suser! Meget gjennomført og lekkert syns jeg :)

Gratulerer med en helt råflott gmt-master! For hvert bilde jeg ser av den liker jeg den bare bedre og bedre, utrolig flott og frisk bezel :cool:

Kos deg me den!

Tusen takk! Er ganske sommerlig og fin, samtidig som den igrunn kan brukes til det meste :D Meget fornøyd!

Herlig!:cool:
Gratulerer så mye.

Tusen takk!

Grattis med flott Rolex:)

Thanks!
 
Denne har jeg likt svært godt helt siden jeg så den første gangen, og den ser jo bare utrolig flott ut på bildene dine også!

Gratulerer så mye!
 
Gratulerer med GMT. Har enda ikke sett denne live, men gleder meg til å se den. Ser smashing ut på bilder.
 
Gratulerer! Kjenner jeg må gå en tur innom forhandler og prøve den der. Ser alvorlig fin ut!