Lenke til Submariner

Medlem
8. okt. 2011
Innlegg
2
Har en Sub fra 2003 og trenger ekstra ledd i lenken, evt helt ny lenke frister også med den nye låsen.

Gode råd om hvor man bør kjøpe slikt?
 
Ekstra ledd får du hos Bjerke til en grei pris. Den nye lenken med mikrojustering er ikke spesiellt billig. Be om pris på den når du er hos Bjerke så kommer du ut av butikken med ekstra ledd.
Tom
 
Ville også tatt kontakt med Saastad i Porsgrunn for å høre med dem.
En periode (vet ikke om det fortsatt er slik) hadde de en form for "bytteordning", noe som gjorde prisen mer overkommelig (men langt fra billig)! :p
 
Siden vi først har en tråd....

Kjøpte meg en 16610lv idag. Det fulgte med både 93250-lenke og den som følger med en 116610. Vurderer å selge en av dem, men hvem? Originalen er ok, men det jo noe spesielt med den nyes supertightness og mikrojustering.
Hva tenker folket?
 
Forstår hva du mener @sjuli_123
Men uansett så liker jeg best at delene hører sammen. Hvis du forstår hva jeg mener. Litt som at silikonpupper kan være dødsdeilig. Men så er det litt "galt" óg.....
 
Redigert av en moderator:
Forstår hva du mener @sjuli_123
Men uansett så liker jeg best at delene hører sammen. Hvis du forstår hva jeg mener. Litt som at silikonpupper kan være dødsdeilig. Men så er det litt "galt" óg.....

Herlig sammenligning for øvrig, men vet veldig godt hva du mener :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Silikon er nice :cool:


Skille: Jeg ville behold original lenken om en må vike @sjuli_123. Det er jo tross alt en klokke som kan stige greit i verdi, hva er vel da bedre enn at alt er med som ny. Men det enkleste er å beholde begge. :D
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte meg en 16610lv idag. Det fulgte med både 93250-lenke og den som følger med en 116610. Vurderer å selge en av dem, men hvem? Originalen er ok, men det jo noe spesielt med den nyes supertightness og mikrojustering.
Hva tenker folket?

Ah, du endte opp med den ja. Satt og vurderte den litt selv, men får bli ved en senere anledning ;)

Gratulerer!
 
Selg klokken og kjøp 116610lv istede.

Har selv hatt Rolex med gamle lenken. Den ser og føles billig. Den nye lenken som jeg har på min 114060 er faktisk helt perfekt. Justering, også er den kjempe tight :) Love it.
 
Ah, du endte opp med den ja. Satt og vurderte den litt selv, men får bli ved en senere anledning ;)

Gratulerer!

Tusen takk, det var godt å få modellen tilbake i samlingen :)

Selg klokken og kjøp 116610lv istede.

Har selv hatt Rolex med gamle lenken. Den ser og føles billig. Den nye lenken som jeg har på min 114060 er faktisk helt perfekt. Justering, også er den kjempe tight :) Love it.

Hehe....jeg ønsket meg faktisk Kermit, @Klokkesamler, det er en klokke jeg har hatt før og som jeg forbinder med mye bra! Forskjellen i lenkekvalitet er selvsagt stooor, og derav mitt spm, men tror jeg lander på å beholde den gamle lenken. Samtidig beholder jeg den nye lenken, selv om jeg er redd den vil samle støv i en skuff.

Ellers er jeg velkjent med den nye lenken, og har fra før en sub med denne (116618)!
 
Redigert av en moderator: