Lerstang Ur konkurs.

G

Guest571

Guest
Triste nyheter...

04092011239.jpg

Blir dog spennende med en Alf Lie til her i byen.

Blir nok en ny, lokalene er veldig små. Kanskje det t.o.m. blir en brand-store for dems eget merke.

Da blir det nok fort noe sånt ja..:) Egen Brand Store.. Er lokalet så lite? For er vel ikke så mange Alf Lie klokker å vise frem akkurat;) Men blir uansett spennende å se hva innholdet blir i butikken:) Du får gi en update vis du svinger forbi etter åpningen!

Alltid trist når urmakere går konkurs.

Men, samtidig er det flott at lokalene blir overtatt av en annen urmaker (og ikke enda en av disse evinnelige kaffebarene) :)

Har handlet flere ur av Bendik.
Utrolig kjekk kar med topp service og kunnskaper.
Håper han har klart seg greit ut av dette og at han kommer seg videre.

Alf Lie skal bruke lokalene som en IWC og Alf Lie (deres eget brand) butikk. Samt noen av "brød-klokkene" som Espen kalte det. Fra utsiden ser det utrolig bra ut, fikk også en liten titt innenfor døren her forleden, og det er litt igjen. Espen mente det var to til tre uker igjen før de skulle åpne, han ventet vist en stor forsending fra IWC.

Regner med at det er flere enn meg som gleder seg :):)

Regner med at både TH plakaten og Omega klokken forsvinner. Om noen er interessert er det sikkert lurt å slå på tråden ila de neste dagene.

22092011263.jpg

Jeg er misunnelig på dere som bor i Oslo. Dere har jo all snacksen...

Noen som vet om Bendik fortsetter for Alf Lie?
Håper det...
Får vel stikke innom der når det åpner.
Begge IWC'ene trenger en liten puss, så det er vel påskudd godt nok.

Alf Lie skal bruke lokalene som en IWC og Alf Lie (deres eget brand) butikk. Samt noen av "brød-klokkene" som Espen kalte det. Fra utsiden ser det utrolig bra ut, fikk også en liten titt innenfor døren her forleden, og det er litt igjen. Espen mente det var to til tre uker igjen før de skulle åpne, han ventet vist en stor forsending fra IWC.

Regner med at det er flere enn meg som gleder seg :):)

Spennende:) Gleder meg til å se!