Lervik Ur svarer ikke på mail.

mene at lervik ur fikk cirka 300 submarinere I året da dem hadde rolex så antallet må være høyere.
rolex er jo masseprodusert vell å merke.
Hørte for noe år siden at Bjerke fikk ca 1000 Rolex pr år fordelt på 2/3 butikker. Så synes at 300 sub til en liten forhandler høres mye ut. Men 300 Rolex kan muligens være riktig. Hvis 300 er antall leveringer så er vi på ca 300*170k = 51 mill.

Hvis Rolex produserer 1 mill kokker så skal dette fordeles på ca 1700 AD som gir ca 580 stk pr år i snitt. Regner med at de mindre ADer ( Lervil, Lian ) får mindre og de store over dammen får et større antall.

• Liker
Reaksjoner: olajakob

Eksklusivt salg i butikken!​

Vi er forhandler for noen av de mest eksklusive merkene fra Sveits, deriblant Zenith, Omega, Tudor, Breitling og Bell & Ross. Vi rydder i kolleksjonene, og kan tilby gode rabatter på utvalgte modeller fra våre eksklusive merker.

Merk at klokkene har vært utstilt i butikk, og kan ha noe hairlines.

Tilbudet gjelder kun for walk-ins eller forespørsler over telefon, og tilbudene vil ikke bli lagt ut i nettbutikk.
Gjelder kun lagerførte modeller.

Psst!
Vi har også 50% rabatt på alle utstilte modeller fra Victorinox fra 25.mars kl 12.00. Disse modellene kan kjøpes både i butikk og via nettbutikken.
Facebook icon
Instagram icon
Website icon
Logo
Copyright (C) 2025 Lervik Ur. All rights reserved.
Du er påmeldt nyhetsbrev fra Lervik Ur

Our mailing address is:
Lervik Ur Haraldsgata 93 Haugesund, Rogaland 5528 Norway

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe

Vi er forhandler for noen av de mest eksklusive merkene fra Sveits, deriblant Zenith, Omega, Tudor, Breitling og Bell & Ross. Vi rydder i kolleksjonene, og kan tilby gode rabatter på utvalgte modeller fra våre eksklusive merker.

Tilbudet gjelder kun for walk-ins eller forespørsler over telefon, og tilbudene vil ikke bli lagt ut i nettbutikk.

Psst!
Vi har også 50% rabatt på alle utstilte modeller fra Victorinox fra 25.mars kl 12.00. Disse modellene kan kjøpes både i butikk og via nettbutikken.

Facebook icon
Instagram icon
Website icon

Logo

Our mailing address is:

Hmm....også 14 dager før mva-termin da gitt 😅 merkelig hvordan disse salgene til Lervik korrelerer med statens frister 🤔

Psst!
Facebook icon
Instagram icon
Website icon
Logo

Our mailing address is:

Upraktisk salgsmetode – minner dessverre om opplegget hos Bjerke.

• Liker
Reaksjoner: Dexter
Ring og snakk med dem. Veldig hyggelige og serviceorientert :)
Vel… Jeg ringte for å høre mer om modellen jeg var interessert i, da var personen med kunnskap gått for dagen, så de fikk mitt navn og nummer for å ringe tilbake. Det gjorde de aldri.

Det var etter at de aldri besvarte Finn melding og e-post.

Jeg gidder ikke kontakte de igjen

Ring og snakk med dem. Veldig hyggelige og serviceorientert :)
Det gjorde jeg etter og ha sendt mail uten svar på 3 uker på en bestemt klokke.
Ok, jeg ringer på!
Ble satt over til en eller annen Mr. Lervik, der jeg spurte om de hadde denne klokken? Eller kunne skaffe den.
Da fikk jeg beskjed om at han hadde snakket med fabrikken i Frankrike for 2 minutter siden, og viste at de hadde en klokke tilgjengelig da dette var en limited utgave.
Jeg ba om og få kjøpe denne, og han skulle ring på meg tvert igjen.
Er gått 13 dager nå!
Ringer han nå, kan han bare glemme handelen!

Det gjorde jeg etter og ha sendt mail uten svar på 3 uker på en bestemt klokke.
Ok, jeg ringer på!
Ble satt over til en eller annen Mr. Lervik, der jeg spurte om de hadde denne klokken? Eller kunne skaffe den.
Da fikk jeg beskjed om at han hadde snakket med fabrikken i Frankrike for 2 minutter siden, og viste at de hadde en klokke tilgjengelig da dette var en limited utgave.
Jeg ba om og få kjøpe denne, og han skulle ring på meg tvert igjen.
Er gått 13 dager nå!
Ringer han nå, kan han bare glemme handelen!
Huff..! Veldig synd med slike erfaringer, men fortsatt troen på at dette ikke skyldes vond vilje 😅

Huff..! Veldig synd med slike erfaringer, men fortsatt troen på at dette ikke skyldes vond vilje 😅
Jeg er overbevist om at dette ikke er styrt av vond vilje. På telefon var samtalen meget hyggelig. Men de mangler rutiner for oppfølging.
Må ha noe med arbeidspress og gjøre.

Edit: Fikk i dag etter 5 uker svar på min mail. Fremgang altså.

Redigert: