Jeg har ikke lest hele tråden, og snakket helt på generell basis...
Hehe det var rettet til alle reaksjonene
Jeg har ikke lest hele tråden, og snakket helt på generell basis...
Uansett praksis er det alltid et element av risiko som urmaker må vurdere. Hva med dyre klokker som er inne på service ? Er det fritt fram for tafsing her også? Er det derfor jeg får tilbake ur fra ad med skrapemerker?? Skeptisk til denne bransjen altså og ser nå nesten ingen forskjell på å kjøpe nytt kontra brukt.
Jeg er jomfru altså, men noen prøvekjøringer har det da blitt....
Jeg synes denne diskusjonen begynner å bli litt drøy. Jeg fikk se klokken ett kjapt øyeblikk mens jeg prøvde en daytona i rødt gull. Det var snakk om sekunder.
Jeg forstår at det er delte meninger om dette, og det er helt greit. Jeg vil bare få lov til å si at tråden har tatt en litt uheldig vending. Det man kan få inntrykk av, er at det bare er Lervik ur som gjør dette. Jeg har selv opplevd å få prøve slike klokker hos flere AD´er, så jeg ber om at videre diskusjon evt. foregår på et litt mer generelt grunnlag.
Alternativt kan vi bare enes om å være uenige, og avslutte diskusjonen i det hele tatt. Den har jo strengt tatt kommet litt off topic...
Jeg forstår at det er delte meninger om dette, og det er helt greit. Jeg vil bare få lov til å si at tråden har tatt en litt uheldig vending. Det man kan få inntrykk av, er at det bare er Lervik ur som gjør dette. Jeg har selv opplevd å få prøve slike klokker hos flere AD´er, så jeg ber om at videre diskusjon evt. foregår på et litt mer generelt grunnlag.
Alternativt kan vi bare enes om å være uenige, og avslutte diskusjonen i det hele tatt. Den har jo strengt tatt kommet litt off topic...
Knut solgte drømmeklokka mi like før jul. Og, nå er det jammen meg kommet i avisen også
http://www.h-avis.no/nyheter/den-store-gaveforskjellen-1.6685998
Og, dersom noen lurte, så er det denne det er snakk om
Må bare selge sjela mi først
Haha! Største kontrasten jeg har sett på lenge. Rolex til 400k og Telys på Nille. Hvor mange telys tror du man kunne fått for samme summen?
Haha! Største kontrasten jeg har sett på lenge. Rolex til 400k og Telys på Nille. Hvor mange telys tror du man kunne fått for samme summen?
Nå vet jeg ikke hva telysene koster på Nille, men på den lokale Coop får man 100 telys for kr. 29,90. Ganger man dette opp, ville man fått 1 377 926 telys for 412k Hver av disse lysene brenner i ca. 6 timer, hvilket gir 8 267 558,5 timer med lys, eller 344 481,6 døgn, hvilket tilsvarer ca. 943,8 år
Og da sier vi som alltid, hvis du bare legger LITT mer penger på bordet så kan du få telys som brenner i 1000 år!