Leter etter ny klokke

Det er vel det at jeg ikke for proovd klokken som gjoor det saa vanskelig aa kjoope pa nett.

Certina burde ikke være så vanskelig å få prøvd, det er vel en klokke som relativt mange urmakere har inne. Hamilton og seiko automatisk er litt verre her i landet.

Kan jo evt sjekke ut den seiko 5 diveren jeg anbefalte i en annen tråd i dag, den er jo langt billigere så da har du penger igjen til evt neste klokke kjøp. Skulle den ikke passe er ikke tape stort om den må selges igjen heller
 
Certina burde ikke være så vanskelig å få prøvd, det er vel en klokke som relativt mange urmakere har inne. Hamilton og seiko automatisk er litt verre her i landet.

Kan jo evt sjekke ut den seiko 5 diveren jeg anbefalte i en annen tråd i dag, den er jo langt billigere så da har du penger igjen til evt neste klokke kjøp. Skulle den ikke passe er ikke tape stort om den må selges igjen heller


Det er ganske begrenset med butikker her i byen. Eneste som finnes er Juvelen og gullfunn, men skal ta meg en tur dit i morgen i haap om at de har mer en det som staar paa nettsiden dems.

Er foresten ikke ute etter aa kjoope mer enn en klokke for ooyeblikket som blir bruks klokken min en god stund. Neste kjoopet etter denne blir nok en sikkelig fin klokke naar jeg har raad til aa bruke mer penger.