Bare nysgjerrig. Lurer på å gi en Sub i 40-års presang til meg selv neste sommer, hvis det ser ut til å bli et bra år. (Er i Oslo-området)
6 mnd tror jeg er det du minimum må regne med
Man kan vel ta seg dn tur til utlandet? Får jo relativt gode priser nå
Er bare tull dette med leveringstid, Bjerke har opp til flere SS-subs i hvelvet/safen som de kan enten selge til kinesere på ferie som kjøper Rolex til seg selv, far, kone og mor. Eller når en pengesterk/og eller innflytelsesrik person kommer innom og kjøper flere ur i samme slengen.
Drøyt isåfall. Bjerke selv sa jo også i en artikkel at man måtte søke Patek om lov til å kjøpe klokke av dem. Det vil jo si at ingen Kinesere på ferie kan kjøpe Patek. Rekker jo ikke sende søknad de og vente på at den skal bli behandlet for så å kjøpe.Er bare tull dette med leveringstid, Bjerke har opp til flere SS-subs i hvelvet/safen som de kan enten selge til kinesere på ferie som kjøper Rolex til seg selv, far, kone og mor. Eller når en pengesterk/og eller innflytelsesrik person kommer innom og kjøper flere ur i samme slengen. Og fordi det daglig er pengesterke potensielle kunder innom, selger de heller til kineseren/nordmannen som kjøper flere ur på samme tid enn en ukjent kunde som skal kun ha ett ur.
Det hjelper antagelig ikke så veldig. Jeg tror det er ventelister nesten over alt - I hvertfall i hele Europa
SS-subs burde vel heller vært oppbevart i en bunker.Bjerke har opp til flere SS-subs i hvelvet/safen
Er bare tull dette med leveringstid, Bjerke har opp til flere SS-subs i hvelvet/safen som de kan enten selge til kinesere på ferie som kjøper Rolex til seg selv, far, kone og mor. Eller når en pengesterk/og eller innflytelsesrik person kommer innom og kjøper flere ur i samme slengen. Og fordi det daglig er pengesterke potensielle kunder innom, selger de heller til kineseren/nordmannen som kjøper flere ur på samme tid enn en ukjent kunde som skal kun ha ett ur.
Har du sett noen Daytonaer i den safen også?
Har du sett noen Daytonaer i den safen også?