Lillehammer GTG

Medlem
23. april 2011
Sted
Lillehammer
Stor takk til @Hauk @Sprite @Arcticboy @Bluebear @minim og @PtPanerai som gjorde dette til en flott kveld. Dette må vi gjøre igjen snart:D

Her er noen stemningsbilder fra kvelden:

kAehtyi.jpg

xf6WjvN.jpg

PHnBjjX.jpg

E5X1LI1.jpg

Soon to be urmaker Arcticboy hadde med seg testutstyr... Føltes som om man skulle opp til eksamen, men tror de fleste var fornøyde med resultatet. Ihvertfall utrolig lærerikt.

cMJ76ui.jpg

Noen av Hauk sine flotte ur. Takk for at du deler av din store klokke-visdom:cool:

xIPx38Q.jpg

DKkhmNX.jpg

2sRgDaK.jpg

1XzUa7M.jpg

Vet at flere tok bilder den kvelden, så det er bare å dele på herligheten...

Gleder meg allerede til neste gang:eek:

Redigert av en moderator:
Det så veldig bra ut. Jeg får se om jeg klarer å rote meg opp ved en senere anledning.
Takk som deler:)

Hei, dette har gått meg hus forbi! Lillehammer er like i nærheten, og hvis jeg følger bedre med så kan det hende jeg kan delta på slike begivenheter heretter. :)

Ser ut som en veldig hyggelig GTG!

En utrolig flott ansamling av klokker.

Ser ut til å vært en vellykket GTG,- veldig hyggelig!

Og kun to (?) fra Officine Panerai? Så bra det ikke har gått inflasjon i det merket :cool:

Takk for alle fine tilbakemeldinger:cool: Håper at vi nå har satt Lillehammer mer på klokke kartet... Så er vi kanskje heldige å få besøk av folk utabygds neste gang...
Uansett flott at så mange fra lille Lillehammer ble med på dette, overgikk mine forventninger:)

Lillehammer GTG var en særdeles hyggelig opplevelse og ikke minst lærerik for oss som ikke har vært med så lenge. Hauk har en fantastisk samling med en interessant historie til hver av klokkene. Fascinert også over medbrakt teknikk og urmakerekspertise fra Arcticboy

Gøy at det er et klokkemiljø også i vår region, håper det blir flere treff! Takk til iron-man for initiativ :)

DSC02200.jpg

DSC02202.jpg

DSC02203%20-%20Version%202.jpg