2016 Pharo Finesse / Cartouche H dressur fra det tyske merket Limes. Limes er et søster/undermerke av Ickler som også eier Archimede.
Kjøpt brukt av meg i juli 2019 fra tidligere eier i UK. MVA betalt ved innførsel. Dokumentasjon medfølger.
Svært lite brukt av meg og sikkert ikke mye før dette heller. Uret er i hvert fall i meget bra stand.
Guilloche (stemplet eller cnc selvsagt) urskive med clous de Paris mønster på skiven og sunburst på subdial. Skiven veksler mellom sølv og hvit i farge. Blåe visere og en klassisk coin-edge på sidene av urkassen. Breguet look kan man vel trygt anslå.
Medfølger ekstra skinnrem med «omega type» spenne i tillegg til den originale croco reimen.
Alle mål er målt med skyvelære
-manuelt unitas 6498 urverk, udekorert
-41,5 mm urkasse uten krone,
-45 mm urkasse med krone
-10,1mm tykkelse
-20mm reimbredde
-48,6mm lug-lug
-5Atm vannresistent
-safirglass bak og front.
Selges for kr5000Kr 4000Kr, men er åpen for byttehandler i andre ur eller gull. Er spesielt glad i seiko dykkerur.
Kjøpt brukt av meg i juli 2019 fra tidligere eier i UK. MVA betalt ved innførsel. Dokumentasjon medfølger.
Svært lite brukt av meg og sikkert ikke mye før dette heller. Uret er i hvert fall i meget bra stand.
Guilloche (stemplet eller cnc selvsagt) urskive med clous de Paris mønster på skiven og sunburst på subdial. Skiven veksler mellom sølv og hvit i farge. Blåe visere og en klassisk coin-edge på sidene av urkassen. Breguet look kan man vel trygt anslå.
Medfølger ekstra skinnrem med «omega type» spenne i tillegg til den originale croco reimen.
Alle mål er målt med skyvelære
-manuelt unitas 6498 urverk, udekorert
-41,5 mm urkasse uten krone,
-45 mm urkasse med krone
-10,1mm tykkelse
-20mm reimbredde
-48,6mm lug-lug
-5Atm vannresistent
-safirglass bak og front.
Selges for kr
Redigert: