Listepris på Breitling Navitimer?

B

Bruno88

Guest
Relativ ny her som dere sikkert skjønner. Har lenge vurdert å kjøpe meg en Breitling Navitimer, men har lite peiling på hvor mye disse klokkene ligger på til vanlig. Vurderer å kjøpe brukt. Men helst ønsker jeg å kjøpe meg en ny en.

På forhånd, takk for svar ;)

Hei

Pris for en ny med leatherstrap ligger på 37.180,-, med Air racer lenke på 44.070,-, med navitimer lenke 45.660,-

Jeg kan ikke si noe om hva prisene ligger på ved kjøp av brukt, det kan sikkert andre her på forumet bedre enn meg, men sjekk Kjøp og salg her på sonen og søk litt på nettet. Her kan du finne noen nyttige lenker: http://www.tidssonen.no/showthread.php?3-Lenkesamling

Briljant ur og gull har en på lærreim til 19 000,-
http://www.briljant.no/klokker/

Ellers må du nok ut med i underkant av 50k for en ny på lenke.

Hva kommer det av at den er så mye billigere? Det er relativ stor prisforskjell for en ny klokke i forhold til brukt ser jeg. Men den er jo "kun" fra 2006?
Andre Navitimer'e som ligger på finn.no ligger på rundt 25k og er modeller fra 2004-2008..

Jeg er forøvrig ute etter en med lærreim

Hva kommer det av at den er så mye billigere? Det er relativ stor prisforskjell for en ny klokke i forhold til brukt ser jeg.

Det kalles verditap, og er noe du selv får 1.håndskunnskap til om du kjøper ny ;)

Men den er jo "kun" fra 2006?
Andre Navitimer'e som ligger på finn.no ligger på rundt 25k og er modeller fra 2004-2008..

Jeg er forøvrig ute etter en med lærreim

Vel, ligger de på finn mer enn noen dager, er de som regel for høyt priset.
Nå varierer jo også prisen noe mht til lenke/rem og ikke minst om det er med papir eller ikke (står ikke noe om det i annonnsen til Briljant).

Det kan være flere ting.
Hvilken stand klokka er i.
Tid til neste service. Regn med en 5-6000 her.:(

Breitling holder seg ikke spesielt godt i verdi.
Navitimer er kanskje for litt spesielt interesserte, og dermed ikke så lett å selge.
Jeg synes prisen er fin (forutsatt god stand), og at Navitimer er nydelig.:)

Hvis du skal ha den på lenke må du regne med noen tusenlapper ekstra. Lenkene til Breitling er dyre, men utrolig flotte.