Liten ventepølse før festen begynner

Kohe321

Støttemedlem
Medlem
19. okt. 2011
På torsdag kommer mitt største klokkekjøp til nå: en Rolex sub 14060m fra Lervik Ur. Men før den tid så har jeg igjen gått til innkjøp av en klokke jeg alltid har likt veldig godt. Og denne gang skal den bli i samlingen.

Hva kan det være?

IMG_0570.jpg

IMG_0572.jpg

Under popkornet skjuler det seg en boks fra et merke som de fleste kjenner
IMG_0573.jpg

Boks m/papirer
IMG_0574.jpg

Jepp, dere vet hvor dette går. Beklager for en særdeles kjedelig unboxing :rolleyes:
IMG_0576.jpg

Den velkjente appelsinen! :D
IMG_0577.jpg

IMG_0579.jpg

IMG_0581.jpg

WS
IMG_0599.jpg

Hver gang jeg håndterer en av disse blir jeg overasket over hvor bra kvalitetsfølelsen er. Moroa koster tross alt rett over 1000kr. Sykt.

Creationwatches er som vanlig kanonbra. Fritt levert på døren etter bare 3 dager (denne satt ikke i tollen engang?).

Så begynner nedtellingen til submariner-torsdag... Jeg gleder meg som en unge. :D

Takker! Kjører på med enkel mat i dag, med en enkel klokke på armen. ;)

IMG_0310.jpg

Takk! Klarte å få samme "TS.no pris" som fra Jørgensen. Det vil si 37000kr fritt levert med express over natt :)

Utrolig bra kundeservice fra begge to. Grunnen til at jeg valgte Lervik over Jørgensen var rett og slett fordi Jørgensen ikke får inn nye før 22. februar. Lervik får inn i morgen.

Grattis med ny klokke....Som du selv sier,hvordan er det mulig og få en slik klokke for rundt kr 1000 !!
Likte det du sa om at momsen gikk "hus" forbi.......Er spent på om min seiko til kr 6600 + evt moms som er underveis fra Japan "slipper" unna.

Mvh
Timebandit

Gratulerer med OM !
Har selv bestilt 2 klokker fra creation watches. Spent på om mine klokker slipper unna.:D:D

Takker alle sammen!

kjøpte ikke jeg en monster av deg a? :p
Stemmer det! Ville ha OM inn i samlingen igjen, og denne gang skal den få bli. :)

Grattis med ny klokke....Som du selv sier,hvordan er det mulig og få en slik klokke for rundt kr 1000 !!
Likte det du sa om at momsen gikk "hus" forbi.......Er spent på om min seiko til kr 6600 + evt moms som er underveis fra Japan "slipper" unna.

Mvh
Timebandit

Gleder meg til å se unboxingen av denne! Den ser helt rå ut på bilder. Blir vel sonens første?

Fikk forresten nettop melding om at suben er sendt fra Lervik :)