Det er en del heftige samlinger blant gutta på TRF :) Enjoy!
dafho Medlem 26. mai 2010 Innlegg 494 Sted Innlandet 18. sep. 2011 #2 Samlingen til Jocke er ganske drøy Flott bilder han tar også!
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 18. sep. 2011 #3 Mye flotte bilder av nydelige klokker! Når det er sagt syntes jeg jo at det er noen ganske imponerende samlinger her på TS også, men det kan jo aldri bli for mye bilder...
Mye flotte bilder av nydelige klokker! Når det er sagt syntes jeg jo at det er noen ganske imponerende samlinger her på TS også, men det kan jo aldri bli for mye bilder...
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.367 Sted Vestlandet 18. sep. 2011 #4 Heftige saker. Noen samlinger er jo nesten litt uvirkelige. Sett i forhold til antall medlemmer vil jeg uansett påstå at TS også holder et respektabelt nivå.
Heftige saker. Noen samlinger er jo nesten litt uvirkelige. Sett i forhold til antall medlemmer vil jeg uansett påstå at TS også holder et respektabelt nivå.
maghas9 Medlem 6. nov. 2009 Innlegg 3.480 Sted Østlandet 18. sep. 2011 #5 dafho skrev: Samlingen til Jocke er ganske drøy Flott bilder han tar også! Klikk for å utvide... +1, satan for en samling med klokker og gode bilder
dafho skrev: Samlingen til Jocke er ganske drøy Flott bilder han tar også! Klikk for å utvide... +1, satan for en samling med klokker og gode bilder
Vidar Medlem 17. feb. 2011 Innlegg 1.267 Sted Vestland 18. sep. 2011 #6 dafho skrev: Samlingen til Jocke er ganske drøy Flott bilder han tar også! Klikk for å utvide... Enig! Tudor Ranger har jeg forresten ikke sett før.. Er dette en sjelden klokke? Tudors versjon av Explorer 1? Vakker var den uansett!
dafho skrev: Samlingen til Jocke er ganske drøy Flott bilder han tar også! Klikk for å utvide... Enig! Tudor Ranger har jeg forresten ikke sett før.. Er dette en sjelden klokke? Tudors versjon av Explorer 1? Vakker var den uansett!