Litt blått (advarsel til mobilsurfere: mange bilder)

Gratulerer så mye med flott klokke. Jeg var å klådde på en slik i Kristiansand for et par uker siden og må innrømme at den falt i smak.
 
Da denne kom var det litt sånn bob-bob-tone blant hardcore fansen. Nå er den etablert og alt snakket om Pepsi har forstummet. Den er nydelig og jeg likte den fra første stund. Gratulerer så mye!
 
Jeg likte den med en gang, men den har faktisk vokst på med enda mer! Gratulerer med heftig rå gmt!
 
Lekker Rolex.
Gratulerer så mye. :cool:

Nydelig GMT. Gratulerer så masse :)

Gratulerer med flott Rolex! Knæsj den der! :)

Gratulerer med knallfin GMT :D

Gratulerer med en tøffing!

Gratulerer igjen!:D
Denne er nydelig!:)

Gratulerer med knalltøff klokke!:)

Takk for gratulasjoner gutter. Hyggelig at den faller i smak :)
 
Gratulerer så mye!! Moro å se at du landet på den :D Den er jo skikkelig lekker! Min har nesten ikke forlatt armen etter den kom i hus.

Skjønner jeg godt, den gir virkelig godfølelsen.

Denne er superkul!!
Grattis med ny GMT!!

(råder det enighet om hva kallenavnet på den er @TomB ?! - Police? -Batman? :) )

Takker. Jeg har ikke fått med meg noen kallenavn på den faktisk. Regner med at det blir enighet etterhvert. Personlig likte jeg Batman.

Det er vel større sjans for snø sideveis i Helvete enn å klare å lure denne usett inn ;) jeg liker polisen meget godt! Hvor kjøpte du?

Har vel regnet sidelengs i Trheim i det siste, men snø i helvete er vel kanskje ikke realistisk nei :)

Gratulerer. Ingenting er som en fersk Rolex :)

Word! Har hatt mange klokker. Både billigere og dyrere, men ingen har gitt meg samme følelsen som en ny Rolex.

Gratulerer så mye TomB, synes denne kombinasjonen seirer over Pepsi ;)

Takk, den vokser på meg også.

Wow, nydelig! De siste bildene i sollyset solgte meg fullstendig, jeg digger denne nye GMTen! Utrolig frisk og spenstig. Gratulerer så mye, nyt den! :)

Takk. Utrolig vanskelig å fange fargen på bilder, men dn er virkelig nydelig

Fantastisk klokke! Gratulerer! :) Nydelige wristshots på slutten der!

Takk, føler jeg var heldig med lyset på de siste bildene der ja.
 
Redigert av en moderator:
kjempekul klokke og fine bilder. gratulerer!

Takk :)

Gratulerer så mye med flott klokke. Jeg var å klådde på en slik i Kristiansand for et par uker siden og må innrømme at den falt i smak.

Ikke noen innrømmelse å skjemmes av det. Klokken er rå :)

IMO en meget vellykket Rolex. Stort grattis, jeg har også lyst på en :)

Hehe, da blir det vel gjerne sånn da :)

Da denne kom var det litt sånn bob-bob-tone blant hardcore fansen. Nå er den etablert og alt snakket om Pepsi har forstummet. Den er nydelig og jeg likte den fra første stund. Gratulerer så mye!

Må innrømme at jeg trengte et par dager med tilvenning, men etter den første titten IRL var dt ingen tvil

Gratulerer med flott GMT:)

Grattis herfra!!

Jeg likte den med en gang, men den har faktisk vokst på med enda mer! Gratulerer med heftig rå gmt!

Gratulerer med veldig stilig sak!

Gratulerer! Så denne nettopp IRL hos Jørgensen i Tromsø, utrolig lekker:)

Vakkert!
Nå fikk jeg plutselig lyst på Rolex:)

Grattis, den er helt rå! Min neste Rolex blir nok med største sannsynlighet en maken!

Takker gutter. Den kan absolutt anbefales :cool:
 
Denne er så utrolig fin. Kjenner det rykker litt i meg hver gang jeg ser bilder av den. Er stygt redd for at jeg ender opp med en slik på bekostning av neste års feriebudsjett :cool: