Litt feil

Medlem
14. feb. 2008
Sted
Oslo
Vanligvis så er jeg åpen for litt bling-bling når det kommer til klokker.

Og "Only Watch" - auksjonen er en veldig fin ting.

Og jeg har gått og siklet på Ploprofen i vinduet på Karl Johan.

Men summen... :eek:

omega_hr.jpg

Les forøvrig mer om auksjonen og se noen kule og men for det meste hinsides :roll: "One-off"-klokker her:

http://www.patrizziauction.com/only_watch/

:eek: Utrolig at den klokken klarte å bli en smule femi. Med hvit skive, hvit bezel og hvit gummirem. I gull veier den sikkert et tonn :)

HerrUr skrev:
:eek: Utrolig at den klokken klarte å bli en smule femi. Med hvit skive, hvit bezel og hvit gummirem. I gull veier den sikkert et tonn :)

Ja, litt femi, men hadde jeg fått den "rimelig" så skulle jeg overlevd det. Kuuuuul sommerklokke til badeshort og vannsport i sørlige strøk.

Ja, litt femi, men hadde jeg fått den "rimelig" så skulle jeg overlevd det. Kuuuuul sommerklokke til badeshort og vannsport i sørlige strøk.

Med vekten på den klokken hadde du vel kanskje gått til buns, men da kunne du jo fått sjekket både vanntettheten og lumen på vei ned :D

HerrUr skrev:

Med vekten på den klokken hadde du vel kanskje gått til buns, men da kunne du jo fått sjekket både vanntettheten og lumen på vei ned :D

:) :D :D :mrgreen: :!:

Klokka er en gedigen selvimotsigelse og skikkelig homseblingbling...det finnes sikkert matchende håndsveske.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om den er kjempekul eller bare harry... Noe annet enn den gjennomsnittlige, anonyme, 38mm gullklokke er det i alle fall!

Jeg var hos Christensen på Karl Johan og tittet på den vanlige for noen dager siden - for en klokke! Det er et mandig beist, med nok "wrist presence" for hvem som helst!

Enig med Trane; denne klokken er en gedigen selvmotsigelse, omtrent som en rosa Gälenderwagen :D .

Ploprofen skal være en stor, barsk kladd - da nytter det ikke å lage en Great Garlic Girls-edition :mrgreen: . Det kunne selvfølgelig ha blitt utrolig kult med en gullversjon, men dette var ikke akkurat Omegas "finest work"...hadde ikke giddet gå med den om jeg hadde fått den slengt etter meg! :D