Litt feminin maskulinklokke. :)i

Medlem
6. des. 2013
Capture_zps6314a10d.jpg

Daytona med hvit skive?

I gull med sort keramisk bezel?

Hmm. Jeg får ikke helt plassert de høyhælte ;)

Datejust 2 med blå skive?

Eller GMT'en som du har sikla på? Den er jo ikke femi, så da er det vel ikke den..
Ikke vær luremus - UNBOX :cool: :cool:

Redigert:
Grattis med BLNR!
Är väldigt nöjd med min och ska bli spännande att se vad du kan få till för fantastiska foton av din. :)

//S

Hvis NICS gjør jobben sin - så er klokka fra UJ på armen i morgen tidlig. * legge seg tidlig i kveld? * Nei. :D

F.... så du unboxer da! :p

Gratulerer så mye! ;)

Dette er siste klokkekjøp før noe eventuelt selges. Har imidlertid ingen planer om å selge noe. GMT Police er klokka som fikk "nå har du brukt nok monetas på klokker"-dråpen som ledet til at jeg tar en @Tetragrammaton: Aka siste unboxing i 2014. :)

Redigert av en moderator:
Hvis NICS gjør jobben sin - så er klokka fra UJ på armen i morgen tidlig. * legge seg tidlig i kveld? * Nei. :D

I mitt hode råder en total forkortelsesforvirring.

NICS
  • Network of International Christian Schools
  • National Instant Criminal Background Check System
  • Northern Ireland Civil Service
  • Nucleus-independent chemical shift
  • National Insurance Contributions
  • Newly Industrialized Countries
  • National Institute for Computational Sciences
  • Neo Institute of Computer Science
  • Next-Generation Incident Command System
UJ
  • University of Johannesburg
Nei, jeg gjør meg ikke dum; jeg er faktisk så dum...

Men gratulerer uansett!

Dersom overføring mellom bankene (før BBS; bankenes betalingssentral) skjer som forutsatt med tanke på tidspunkter - så kan urmaker Jørgensen (UJ) i Tromsø sende klokka. :)

Redigert:
Dette er siste klokkekjøp før noe eventuelt selges. Har imidlertid ingen planer om å selge noe. GMT Police er klokka som fikk "nå har du brukt nok monetas på klokker"-dråpen som ledet til at jeg tar en @Tetragrammaton: Aka siste unboxing i 2014. :)

Gratulerer @Loevhagen, denne har du siklet på lenge :) Jeg vil imidlertid påpeke at jeg ikke er så pussywhipped at det var mitt hjertes utkårede som satte bremser for mine klokkekjøp i år, men et akutt anfall av selvkontroll :mrgreen: Når det er sagt, er det ikke umulig at lidelsen er midlertidig... :confused::cool::confused:

Jeg ser at den ikke er ankommet, men likevel gjelder dette:

Redigert av en moderator:
Heldigvis var det ikke madammen som satte en stopper her heller. Faktisk så valgte jeg å gi dette en positiv spinn. Tilsvarende beløp jeg brukte på klokka fra "klokkekonto" fikk hun til å bruke på dilldall. Så, slikt sett ble klokka dyr nok den - men goodwill og kjærlighet koster. :cool: