Litt feminin maskulinklokke. :)i

Noe sort
Noe hvitt
Noe blått
Noe blankt
Noe feminint

Skulle mer eller mindre være representativt. :)

11066cd9-f781-4688-a319-bb32eb3de223.jpg

Dette er siste klokkekjøp før noe eventuelt selges. Har imidlertid ingen planer om å selge noe. GMT Police er klokka som fikk "nå har du brukt nok monetas på klokker"-dråpen som ledet til at jeg tar en @Tetragrammaton: Aka siste unboxing i 2014. :)
Du verden å`de handles:)
Gratulerer!

Siste klokkekjøp... hmmm...
Synes jeg har hørt noe liknende tidligere;)

Redigert av en moderator:
Fantastisk klokke! Mulig jeg har tungt for det, men lurer på hvor det feminine kommer inn?

Polerte senterledd synes jeg er feminint. Litt mye blingbling for meg, men kanskje jeg venner meg til det. Hvis ikke så er det jo mulig å børste lenka ser jeg på ulike fora. :)

Gratulerer så mye med en helt rå klokke! Gleder meg til å se masse bilder av denne fremover ;)

Gleder meg til å se dine bilder av denne. Min er hyppig brukt. Fantastisk klokke.

Du har virkelig jobbet deg opp en heftig samling! Gratulerer med nok ett vakkert ur!

(Når kommer speedyen :cool:)?

Gratulerer så mye!

Denne er virkelig lekker :) Gleder meg til dine fremragende bilder med denne som motiv!

Da var´n kømi. :)

Definitivt den klokka med mest blingbling jeg har hatt. Bildet nedenfor viser ikke så mye blingbling. :) Skal vise mer blingbling senere en gang.

Det som er stress med denne klokka er at man kun kan gå kledd i blå klær. :p

10375661_1433512350242057_1127444280_n.jpg

Den er nydelig! Blir spennende å se hva slags bilder du kan få til med denne som motiv.
Du har tatt mange fine bilder med de andre du har! :cool:

Du har virkelig jobbet deg opp en heftig samling! Gratulerer med nok ett vakkert ur!

(Når kommer speedyen :cool:)?

Takk for det. :) Speedy? Tja, si det. Ser sporadisk på denne. De med lys skive og/eller kontrastrike subdials - er de jeg lener meg litt lenger frem i stolen for å ta i øyensyn. :)