Litt for god til å være sann?

Er langt fra noen ekspert, og regner med at det kommer flere høyt kvalifiserte svar her, men jeg er enig med deg at dette virker å være for godt til å være sant. Cyclopsen har knapt noen forstørrelse, og jeg syns at endelinken på lenken går for langt ned (på nedsiden av lugs), arrester meg gjerne:rolleyes:
Uansett så ville jeg bedt selger om flere og bedre bilder, for det er noe i klisjen om å kjøpe selgeren.
 
Man vil jo så gjerne at noe sånt skal være sant. Men dette er med 100% bare humbug. Klokken er en dårlig kopi. Selger har solgt enda dårligere kopier tidligere. En av fire kjøpere har lagt igjen dårlig feedback, hvorav den ene gode sier: "Pity" osv, og har tydeligvis returnert den dårlige fake datejust'n som selger har solgt igjen.

Her er det bare å styre unna.
 
Man vil jo så gjerne at noe sånt skal være sant. Men dette er med 100% bare humbug. Klokken er en dårlig kopi. Selger har solgt enda dårligere kopier tidligere. En av fire kjøpere har lagt igjen dårlig feedback, hvorav den ene gode sier: "Pity" osv, og har tydeligvis returnert den dårlige fake datejust'n som selger har solgt igjen.

Her er det bare å styre unna.

Ser nå også at selgerens negative feedback kom for tre dager siden for nøyaktig samme gmt.
Ville holdt meg unna denne.
 
Det er ikke en god fake engang. Klokken kom aldri med den lenken eller låsen. Klokken i seg selv er ikke i nærheten
 
Nå man kjøper på ebay bør man ikke bruke bildene når man vurderer ett kjøp, de kan hvem som helst ha tatt. Her gjelder det å kjøpe kjøperen. Altså, han bør ha MANGE gode tilbakemeldinger på lignende ting som du har tenkt til å kjøpe. Denne selgeren har under ti tilbakemeldinger og har allerede fått negativ feedback.
 
Cyclopsen er jo en dead giveaway , dessuten har de fleste fake GMT selve GMT-viseren nederst. Sjekk fakewatchbusta på insta for bilder av slike "bottom feeders". Ser ut som dette er en sånn. Og prisen..
 
Takk for alle svar folkens!

Var 99% sikker på at denne ikke var ekte, meen er jo alltid et lite stikk av: "tenk om jeg faktisk er så heldig"
 
Takk for alle svar folkens!

Var 99% sikker på at denne ikke var ekte, meen er jo alltid et lite stikk av: "tenk om jeg faktisk er så heldig"

There ain´t no such thing as a free lunch...

Er 100% enig med Salvesen, om at man må kjøpe selgeren først, og produktet etterpå :)