Litt glede i eksamenshverdagen..

Medlem
30. mars 2014
Sted
Tønsberg
Som en heltidsstudent som jobber bortimot heltid er jeg avhengig av å ta et par puggedager hjemme, ihvertfall når en eksamensperiode som varer 2 uker og inneholder 5 eksamener nærmer seg farlig fort :(
I dag var ingen tilfeldig dag å ta fri på, da jeg fikk beskjed igår at en ekspresspakke var på vei retning meg. Da eldste poden ble syklet til barnehagen og samboeren tok seg av minste, lå alt til rette for en produktiv formiddag...
Dagen gikk til å forfølge postmannen på posten.no og sprette småparanoid opp hver gang jeg hørte en bil kjøre forbi. Da jeg hørte en bil kjøre inn, var jeg allerede utenfor ved postbilen med skrivehånden klar, før han hadde rukket å ta av seg beltet :D
Pakken båret inn, lagt på bordet og samboer rister på hodet av oppgitthet.....

Fram med Lørdagskniven!

Hmm.. Hva skjuler seg her?...

There you are! :D

Majestic!

:eek:...

Rolex GMT Master 2!

Noen obligatoriske wristshots av denne lekkebisken..

Etter å ha latt min 16610 gå, så var det eneste riktige å sørge for at en kom inn også. Valget falt på "fetteren", en GMT 116710LN :D

Takk for oppmerksomheten!

Andreas

Grattis! :D Når jeg leser poster som dette, så frister det stort med en "glede" i samme gata i en ellers mørk eksamenshverdag. :mrgreen: Lykke til med eksamen!

Gratulerer, og lykke til med ekamenene. Ser du tok deg tid til en slurk kaffe mellom hvert bilde :rolleyes:

Todda

Gratulerer med flott klokke. :)
Men, hvordan klarer du å konsentrere deg om eksamen når du må se beundrende ned på armen hvert 3 minutt ?:confused:

Gratulerer med nydelig klokke. Verden går fremover, da jeg var student hadde jeg komfklokke og gledet meg til neste gang jeg kunne ta meg råd til en grandis :cool: