Litt skuffende klokke kjøp fra AD ? Eller?

Medlem
31. jan. 2020
Sted
Sørreisa
Ei Seiko til 7500,- veiledende er langt fra ei premium klokke, men burde ikke AD sendt klokken i tilhørende boks med alt "tilbehør" ?

Fakturert for full veiledende AD pris.

Klokken ser seff ny ut den, plasten ut over den under selve klokka var tatt av og begge hangtag manglet .
Klokken lå i en "basic" Seiko boks, ikke i den tilhørende sorte limited edit boksen som Seiko pakker den i.

Er jeg sær som reagerer på dette? Føler jeg har rett til å be om ??% i avslag, eller bare returnere klokken . Blåboka hadde de og droppet , men gar.kortet lå i boksen .

Hva mener folket ? Sær kunde ? :)

Ei Seiko til 7500,- veiledende er langt fra ei premium klokke, men burde ikke AD sendt klokken i tilhørende boks med alt "tilbehør" ?

Fakturert for full veiledende AD pris.

Klokken ser seff ny ut den, plasten ut over den under selve klokka var tatt av og begge hangtag manglet .
Klokken lå i en "basic" Seiko boks, ikke i den tilhørende sorte limited edit boksen som Seiko pakker den i.

Er jeg sær som reagerer på dette? Føler jeg har rett til å be om ??% i avslag, eller bare returnere klokken . Blåboka hadde de og droppet , men gar.kortet lå i boksen .

Hva mener folket ? Sær kunde ? :)
Du er ikke sær.
Forhandlere gjør også feil. Gi de mulighet til å rette opp eller tilby deg kompensasjon før du krever avslag.

• Liker
Reaksjoner: Byggmester Bentley
Klokken er kjøpt i nettbutikken til en av de store urmaker kjedene i landet.
Tilbakemeldingene er at det er normalt at de fjerner tags og plast på sine ur.
Manglende bok kan ettersendes, mens til klokken fikk de ikke en egen eske fra seiko.

Har sjekket i en annen butikk i deres kjede, som bekrefter at denne klokken leveres i "Prospex save the ocean limited edition" boksen.

Er jo klokken jeg skal bruke, ikke tags, boks og eske, men dette ble rart.
Ikke "full set" iaf.