LL dobbel D

Medlem
14. jan. 2013
Innlegg
1.170
Sted
Øst
Litt sen unbox. Men det er vel bedre sent enn aldri er jeg blitt fortalt. Dette er en klokke jeg har hatt lyst på siden jeg meldte meg inn her og så den for første gang. Noe jeg liker veldig godt med denne er den herlige vintage feelingen den utstråler, den lekre supercompressor kassen med lange sexy lugs og høyt glass. Hadde den hatt lugholes ville den vært enda bedre, men jeg kan vel leve uten det. Jeg syns det er en nydelig klokke som gir mye med tanke på at den "rimelige" prisen. :)

 
Jeg kan godt like en Dobbel-D dam som dette,
skjønn krumming, flott ansikt og deilig at hun kan fortelle deg hvilken dato det er :)
 
Mye LLD her om dagen:D

Gratulerer så mye med et fantastisk flott ur! Er enig med deg angående kassen, glasset og lugsene. Var redd de skulle bli litt lange, men den satt som et skudd, og det ser det ut til at den gjør på deg også :)

Kos deg masse :D
 
Jeg kan godt like en Dobbel-D dam som dette,
skjønn krumming, flott ansikt og deilig at hun kan fortelle deg hvilken dato det er :)

Hehe, nice. Trodde det bare var meg som likte damene slik. Spesielt det med at hun kan fortelle meg hvilken dato det er. Det liker vi :)



Og jeg må jo bare si at TRE LLD på en dag! Det er tydelig flere som liker barmfagre pene damer med lange sexy legs eller lugs var det vel :eek: hehehe



Takk for gratulasjoner alle sammen, liker denne hobbyen og dette forumet mer og mer. Så mye hyggelige "gale" mennesker på et sted. :)