Longines Legend Diver

Medlem
26. des. 2011
Sted
Stavanger
Hei.
Noen som vet om noen safe sider man kan få tak i en LLD klokke? Samme om det er dato eller ikke.
Via google får jeg opp 3 sider - PrestigeTime, World Lux og www.WristClocks.com. Pris 1840$
Noen som har erfaringer med en av disse sidene?

På forhånd takk ;)

Vet ikke noe om de sidene du nevner, men vet at Thune på Storo har LLD m/dato inne. Prisen blir selvfølgelig noe høyere enn og bestille fra nette, men du kan jo eventuelt prøve den der hvis du ikke allerede har gjort det :)

Edit: Ble slått på målstreken der gitt.

Du er vel ute etter en i stål, tenker jeg. Den på wristwatch var ikke spesielt rimelig.
Denne modellen skal en norsk AD kunne skaffe til samme eller bedre pris : L3.674.4.50.0 (dato)

Edit: Her går det unna. Kjøp norsk, du får rabatt.

Hei.
Noen som vet om noen safe sider man kan få tak i en LLD klokke? Samme om det er dato eller ikke.
Via google får jeg opp 3 sider - PrestigeTime, World Lux og www.WristClocks.com. Pris 1840$
Noen som har erfaringer med en av disse sidene?

På forhånd takk ;)

Hvis ikke den må være ny så finnes de jo brukt både her og der. Lurer på om jeg så en på timegeeks her om dagen.

Takk for svar folkens. Når de kommer ut på forumet her, går de jo ut før man får lest gjennom annonsen :)
Hadde vært flott å funnet en brukt LLD, eller en fint brukt Omega Speedmaster (Moon watch) Mulig det er noen urforhandlere i Stavanger som har LLD inne, eller kan få den inn. Får se hva jeg heller mot i løpet av mai. Følger et sterkt sug mot Speedmaster må jeg si.

Du har jo erfaring med Hamilton? Jeg synes Traveller GMT 2 er en mye penere klokke enn LLD, og til halve prisen - selv om urverket er et ETA 2893-2. LLD har jo et opprocka 2824 verk.

405140d1300238574-hamilton-jazzmaster-traveler-gmt-ii-200m-review-img_1956.jpg

Hvem forhandler Hamilton i Norge? Og eventuelt hva kan man forvente å betale for den?

Du har jo erfaring med Hamilton? Jeg synes Traveller GMT 2 er en mye penere klokke enn LLD, og til halve prisen - selv om urverket er et ETA 2893-2. LLD har jo et opprocka 2824 verk.

405140d1300238574-hamilton-jazzmaster-traveler-gmt-ii-200m-review-img_1956.jpg

GMT 1 dette, men de har GMT 2 på amazon og. Men de sender normalt ikke til Norge, og må da stresse med jetcarrier eller noe annet :) Og da nærmer prisen seg en Longines.

Joda, Amazon shipper greit til Norge. Det er en del av butikkene som selger gjennom Amazon som ikke gjør det, men da får du beskjed underveis i bestillingsprosedyren. Jeg hadde ingen problemer med å plassere en bestilling på en Hamilton GMT 2 fra Amazon akkurat nuh, kom på 6200 inkl frakt.

Takk for svar folkens. Når de kommer ut på forumet her, går de jo ut før man får lest gjennom annonsen :)
Hadde vært flott å funnet en brukt LLD, eller en fint brukt Omega Speedmaster (Moon watch) Mulig det er noen urforhandlere i Stavanger som har LLD inne, eller kan få den inn. Får se hva jeg heller mot i løpet av mai. Følger et sterkt sug mot Speedmaster må jeg si.

Lervik ur har (eller hadde ihvertfall i forrige uke) inne en LLD uten dato.

Linket den med flyback, kan ikke se hvorfor den ikke gått ut enda
Virker jo til st LLD er i siget om dagen, men vet ikke hel hvordan den er priset