Longines Master L2.759.4.78.3

Medlem
5. sep. 2013
Sted
Bergen
Hei!

Noen som har erfaringer eller kvalifisert synsing rundt denne klokken?
For min del var dette klokken som vekket interessen min for alvor da jeg slo ihjel litt tid i en klokkeforretning på flyplassen vei hjem fra Barcelona for et par år siden. Smaken har gått i en litt annen retning siden, men da jeg så denne til det jeg vil anta er en ganske god pris på urverket nå må jeg innrømme at jeg ble litt myk. Det eneste jeg kanskje ikke liker er datokomplikasjonen som jeg synes roter det til littegrann, ellers synes jeg den ser alldeles strålende ut. Finner ikke mye god informasjon på nett etter den lille timen med googling jeg har gjort hittil, den eneste som er listet på sidene til Longines er "storebroren" L2.693.4.78.3.

Planen var i første omgang å spare meg opp fra en Speedmaster Reduced til en Professional, men hoi. Nå ble jeg usikker.

Setter pris på alt fra usensurerte meninger til håndfaste erfaringer her.

Mvh, Kim

Har ikke den, men har den litt mindre (40mm, L2.676.4.78.3) med big date istedenfor kronograf. Må si jeg elsker den. helt nydelig skive og så lett at den alltid er behagelig å gå med. Har ikke sjekket, men mener den går temmelig nøyaktig også(selv om min er ganske gammel).

Har også prøvd den modellen du ser på g den sitter godt på hånden og er veldig pen! Tror kanskje Jeg liker den enda bedre på skinnrem, though. Men det er opp til deg:)