Losby gods - styr unna!!

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Sted
Ingensted
I forbindelse med en "barne fri" weekend, så overrasket kona med et opphold på Losby gods utenfor Oslo. Vi har mange ganger tidligere hatt slike weekender på Engø gård på Tjøme, som hver gang har vært en stor opplevelse. Tenkte nå å prøve noe annet, litt nærmere Oslo.

Gleden ble stor når vi ankom og ble oppgradert til en flott suite og fikk Cava og jordbær servert på rommet, men derfra gikk det dessverre kun nedover.
Middelmådig 5 retters middag, dog med gode viner i sjenerøse mengder, men rett og slett et usympatisk, kunnskapsløst og uhøffelig personale som ødela opplevelsen.
Den såkalte "Herregårds frokosten" får du bedre på et vilket som helst kjipt turistklasse hotel.
Konklusjon = styr unna!

Vi reiser nok til Engø neste gang.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Vurderer Losby som et av stedene å ha bryllupsfest. Ble litt skeptisk nå kjenner jeg..

Slapp av @semmern. Jeg har vært der ved flere anledninger, og min oppfatning av Losby Gods motstrider veldig med Gins ord. Det kan ha noe med forventninger å gjøre, selvsagt. Eller kanskje jeg er mindre kravstor. Ta en tur innom og sjekk det ut, så får du gjøre opp din egen mening:)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Takk for erfaringsdeling. Er det noen andre steder i nærheten av Sandefjord - som er like bra som Engø - du kan anbefale @Gin?

En liten time i fra sandefjord ligger Szczecin.
Der anbefaler eg hotel park.
Bra hotell, bra spa, jævla bra mat.
;)

• Liker
Reaksjoner: Ckbuff