Lukten av gull

Gratulerer!:D
Denne vil jeg også ha!:D Den er fantastisk flott i gull!:D

Tusen takk, Raymond75!:)

Gratulera med ein dykkar som nesten er for fin til å bade med:)

Takktakk:)

Haha, du sier noe der. Den fikk sitt første møte med vann i dusjen igår;)

Grattis med nydelig LLD:)

Takk! :)

Gratulerer med utrolig pen LLD!:)

Takk for det:)

Bjutifull! Gratulerer! :cool:

Der sier jeg meg enig, flyback. Tusen takk:)

Aahhh, nydelig. Gratulerer.

Tusen takk, TomB:)

Grattis med meget flott klokke - classy i gull den der!

Takk for det, Moore:) Var nok gullet som gjorde at jeg falt for den!

Gratulerer med en lekker LLD.

Takktakk:)

Gratulerer med nydelig Longines.

Takk skal du ha, Thore:)

Ord blir overflødige i denne sammenheng.

Gratulerer så mye!

Tusen takk, Minuteman! :)

Gratulerer med nydelig LLD, denne tar seg virkelig godt ut i gull :—)

Takker for fine ord!:)

Gratulerer med flott klokke. Fin modell dette og enda finere i edelt metall. :) Gratulerer med WIS også!

Takk for det, Yallaboy:) Jeg har alltid hatt sansen for LLD, og når den dukket opp i gull var jeg solgt:cool:
 
Oh, denne unboxingen har visst gått meg hus forbi. Gratulerer så mye med en fantastisk stilig og lekker klokke @Marius M! Longines LLD er jo i utgangspunktet en råkul klokke, men i gull blir den helt vannvittig frekk. Rett og slett en utrolig vellykket kombo! :)
 
Redigert av en moderator:
Denne har jeg, men ikke i rose gull... Helt nydelig!! Gratulerer så mye!

Tusen takk! Den er lekker i stål også, @MrMstone:D Jeg bærer den på gummireimen som kommer originalt med stålversjonen for øyeblikket:)

Oh, denne unboxingen har visst gått meg hus forbi. Gratulerer så mye med en fantastisk stilig og lekker klokke @Marius M! Longines LLD er jo i utgangspunktet en råkul klokke, men i gull blir den helt vannvittig frekk. Rett og slett en utrolig vellykket kombo! :)

Tusen takk for fine ord, @Kohe321! :)

Frekk var forresten et fabelaktig adjektiv for å beskrive denne klokken:cool:

Den er ikke lite frekk nyervervelsen din heller. Rett og slett rå:D
 
Redigert av en moderator:
Det er vel ikke for sent å bumpe denne, @Marius M ? :)

Har vært innom denne lekre utboksingen en del ganger fra mobilen, men ikke fått somlet meg til å gratulere. Her har Longines klart noe så frekt som en (etter bildene å dømme) "diskret" gullklokke. Utrolig lekker inkarnasjon av LLD!
 
Redigert av en moderator:
Grattis med en super fet LLD!

Takk! :)

Det er vel ikke for sent å bumpe denne, @Marius M ? :)

Har vært innom denne lekre utboksingen en del ganger fra mobilen, men ikke fått somlet meg til å gratulere. Her har Longines klart noe så frekt som en (etter bildene å dømme) "diskret" gullklokke. Utrolig lekker inkarnasjon av LLD!

Det er aldri for sent, @reim:D

Det har du helt rett i, i vanlig lys virker den svært "diskret", men straks solstrålene treffer blir det en helt annen klokke, og det er ikke så lett å fange på bilder. Jeg digger den, rett og slett:cool:

Nå glemte jeg nesten å si tusen takk! :)
 
Redigert av en moderator:
Slutt å oppdatere denne annonsen nå da Marius M, bare for å vise deg frem liksom, gjør meg kvalm.....

:cool::cool::cool:

Haha! Må innrømme tanken har slått meg, og at det kanskje kan virke som om unboxingen blir bumpet en hel del, men prøver å takke alle som gratulerer meg..:rolleyes::eek: