Luremus...?

Det er bare å gratulere!
Det begynner å bli noen sånne her inne og jeg blir aldri lei av å se de utbokset.
Rolex har gjort en fantastisk jobb med den myke evolusjonen for dette uret.:D

Takk for det Frodo. Jeg brukte litt tid på å venne meg på maxi ditt og datt før jeg plutselig en dag skiftet mening.
Har ikke spekulert så mye i hvorfor, men det gir den et mer "tool" preg som kanskje går noe på bekostning av det elegante ved eldre subs. Det passer meg og min hverdag bra.

Gratulerer, hvor mange Rolexer blir det pakket ut her inne i uken? Dette tar jo helt av :)

Har jo selv den spygrønne broren og må si jeg elsker den nye subben.

Det går litt inflasjon i sub-c her inne, men det er vel en grunn til det. Kudos for satse på hulken. Den er rå og når du alt har 14060 og GMT synes jeg du valgte helt rett.

Dritkjedelig ur. Altfor mange som har den. Ville ikke hatt den om jeg hadde fått den.

Kødda!

Jeg er bare misunnelig.

Gratulerer med en herlig Rolex!

Hehe, takk for det! Og lykke til med din egen jakt!

Grattis med en nydelig klokke :)

Takk for det, og hils Smurfen :)

Her fortsetter bonanzaen :D
Det er bare å gratulere med en røff, klassisk og moderene Sub; den keramiske bezelen vokser på meg for hver gang jeg ser den :)

Takk for det. Enig at den trenger litt tilvenning, men for meg er den blitt Hel V.

Der er allerede blitt en klassiker! Grattis!:D

Takk, takk Mogens.

Ser man det.....
Nok en vakker tilvekst - og en elegant ønnbåksing også. Elegant måte å møte helgen på dette!

Vakkert - og stort grattis!:D

Takker så mye Moore. Den er elegant, men ikke elegant som flere av klokkene dine :) Den er elegant nok til å dekke alle mine behov. Da olabukse og converse preger min arbeidshverdag. Er ikke ofte dressen får luftet seg og da får suben holde.

Gratulere med nytt ur. For en start på helgen :)

Jepp, nydelig start.

Gratulerer, den er veldig tøff! Har fetteren og den gir meg mye godfølelse!

Takk for det og hils den kjekke fetteren!

F.. F... Argh! For å sitere Frodo: "hvor er pillene mine!".

Gratulerer så mye. Dette er kanskje blitt mitt sterkeste urønske. Åååå det klør!

Takk så mye! Håper du får realisert urønskene dine!

Blir aldri feil! Grattis!

Enig! :)

Hehe , helgen er reddet for deg ihvertfall... Ille når man må kjøpe en sub hver helg,...tar jo helt av:)

Grattis masse, elsker den nye sub'en

Takk, takk. Husker jeg ikke feil har du maken selv? Synes jeg erindrer noen fete actionbilder fra en seiltur som ga meg umiddelbar kjøpelyst!

Grattis med klassiker.:D
Her er vel alt sagt om denne modellen.
Må bare si meg enig med alle. Sub blir aldri feil.
Morsomt at det blir pakket opp så mye flotte klokker om dagen.

Takk Sjuli, mye slektninger i klokkeboksen din, om de ikke flippes da:confused:

BMG: Hyggelig med tilbakemelding, den blir aldri feil. Det blir ikke GMT Master heller :)

Takk Sjuli, mye slektninger i klokkeboksen din, om de ikke flippes da:confused:

BMG: Hyggelig med tilbakemelding, den blir aldri feil. Det blir ikke GMT Master heller :)

Hehe...sant nok! GMTc er dessverre stemt ut, Daytonaen blir værende! Tross mange henvendelser og sterke bud klarte jeg ikke å kvitte meg med daytonaen. Det er min første stooore grail.
Ellers dukker det nok noe nytt opp etter hvert ;)

God helg!

Det blir spennende å se hva som dukker opp :)

Beholde den første store burde jeg også ha gjort.. Tror du gjør et godt valg angående Daytonaen.

God helg!

Hva i all verden er det som skjer om dagen... Har hele TS fått bonusutbetalinger samtidig???

Grattis med en utrolig flott klokke! :p:D

Stort grattis! Angrer meg allerede på at jeg prøvde en sånn på armen forrige lørdag. Mye finere i virkeligheten enn på bilder.

Stort grattis! Angrer meg allerede på at jeg prøvde en sånn på armen forrige lørdag. Mye finere i virkeligheten enn på bilder.

Det tok litt tid å bli vant til den nye suben, men nå kjennes det ut som ekte kjærlighet :D Jeg føler den er litt mer diskre på håndleddet sammenlignet med på bilder. Ellers regner jeg med du nyter dagene med broren :D