Lurer på Daytona på Ebay.

Synes det er bra at det er flere her som gjør research og utlyser slikt som dette... Det at trådstarter enda ikke har svart irriterer meg litt. Her prøver vi å hjelpe, også er ikke ting helt som de burde..

Håper larsemann tar seg tid til å svare skikkelig og ærlig, så slipper vi å fantasere å trekke slutninger som
Kansje er værre enn realiteten.

Inget svar=bad guy?

Håper larsemann tar seg tid til å svare skikkelig og ærlig, så slipper vi å fantasere å trekke slutninger som
Kansje er værre enn realiteten.

Kan jo godt være at selger har gode intensjoner, og jeg ser egentlig ikke noe galt i at han tjener noen kroner på å skaffe klokker billigere enn hos AD som et alternativ til gråmarkedsforhandlerne (selvfølgelig forutsatt at dette er ekte vare, og at lover og regler ikke brytes), men er jo enig i at åpenhet rundt dette er en forutsetning!

Oppfatter at mange av transaksjonene her på TS er basert på tillit mellom kjøper og selger, og han hadde sikkert fått vel så mange "kunder" her på TS hvis han forklarer hva som er forretningsideen!

Så her er oppfordringen Larsemann: En rask forklaring er sikkert på sin plass! :)

Jeg har også vært så heldig å få en saftig bulk i bilen på torsdag, takk til min kjære samboer og hennes kjørestil :p Så da må klokka derverre selges igjen men. Her er hvertfall annonsen, er det noe fishy her? og hvordan er Zenith, noen som kan gi en kort forklaring på det, er det bra?

http://www.ebay.com/itm/110755017543?ssPageName=STRK:MEDWX:IT&_trksid=p3984.m1435.l2648

Takker for alle tips :)

"Må" selge en Daytona p.g.a. en bulk i bilen,, og har samtidig flere annonser ute på finn...:?:

Nei, lukter det fisk, så er det som regel fisk. Med forbehold om det har sin naturlige forklaring selvsagt.

Jeg foreslår at vi lar tjæren og fjærene ligge til trådstarter svarer.

Jeg foreslår at vi lar tjæren og fjærene ligge til trådstarter svarer.

Unnskyld, ble bare litt gira siden jeg og madammen faktisk vurderte å svare denne annonsen før jeg leste denne tråden. Samboeren lånte Sub'en min og fikk fullstendig dilla. Vi har bestemt oss for en Daytona.:cool:

Det er få

forumtråder man venter med samme spenning på en fortsettelse som denne. Klokkene er kanskje "shippet inn" etter den Bahamasferien man kunne vinne på Pokerstars :D

Om man leser brukerens innlegg på forumet, så virker det som om han forsøker å leke litt uvitende om hva han har kjøpt, og om han i realiteten har dame, så er det ikke de mest flatterende beskrivelser hun må finne seg i.

Oppfordringen til denne mannen bør være å redegjøre hva han egentlig driver med. Som tidligere nevnt, så er det ikke straffbart å tjene penger på kjøp og salg av klokker, men man bør ikke undervurdere menneskers kritiske sans i et market som florerer av fake-produkter.

Jeg antar at "larsemann" ikke blir å finne på forumet under dette aliaset lengre. Om mine antagelser er feil gjør det ingen ting8)

forumtråder man venter med samme spenning på en fortsettelse som denne. Klokkene er kanskje "shippet inn" etter den Bahamasferien man kunne vinne på Pokerstars :D

Om man leser brukerens innlegg på forumet, så virker det som om han forsøker å leke litt uvitende om hva han har kjøpt, og om han i realiteten har dame, så er det ikke de mest flatterende beskrivelser hun må finne seg i.

Oppfordringen til denne mannen bør være å redegjøre hva han egentlig driver med. Som tidligere nevnt, så er det ikke straffbart å tjene penger på kjøp og salg av klokker, men man bør ikke undervurdere menneskers kritiske sans i et market som florerer av fake-produkter.

Jeg antar at "larsemann" ikke blir å finne på forumet under dette aliaset lengre. Om mine antagelser er feil gjør det ingen ting8)

+1 på spenningsnivå.

Uansett, etter å ha vært litt brå selv:oops:, så lener jeg meg tilbake og stoler på at forumet inneholder nok kompetanse til å avsløre selv den minste lille muffinssmule. Dog så er ingen skyldige før de er dømt, og skulle alt være i orden så kanskje jeg lukter litt på en handel med vedkommende. Daytona i stål m/sort skive.. sikle.. sikle..
Vi får gi ham tvilen tilgode.

Ikke nøl med å ta kontakt dersom noe av dette skulle være av interesse, eller du er på utkikk etter andre klokker jeg kan være behjelpelig med å anskaffe deg til en meget god pris.

Rolex Submariner Stål Grønn (16610): 49900,-

Nesten 50k for en 16610LV?
Ikke akkurat hva jeg vil kalle meget god pris...:evil:
Dæven, jeg selger min for 49 000,- hvis noen er interesert...:p

Siden det var jeg som stilte spørsmålet føler jeg det er på sin plass å be om litt tålmodighet og moderasjon. Ingen av oss behøver leke (forum)politi. Det var bare noen hull i historiene, og selv om de hullene ikke skulle bli fylt er det ikke i seg selv et bevis for skittent spill.

Men jeg strever selv etter åpenhet og etterretterlighet i mine klokkeaktiviteter, og velger å deale med folk som har samme idealer.

Er ikke ute etter å leke forumpoliti i det hele tatt.
Det jeg reagerer på er teksten i annonsen jeg siterte fra.
Her lukter det gråhandler lang vei.
Ikke at det er noe galt med det, men da bør det i det minste være åpenhet rundt det.

Uansett. Hva kan man forvente når man blir busta så til de grader her ute på internettet?:);)

Nå har jo Larsemann vært flere ganger innlogget siden han ble "bustet", det er vel en slags innrømmelse på at han kanskje har pyntet litt på sannheten i postene sine, men som sagt tidligere her, det betyr nødvendigvis ikke at han driver på med noe ulovlig e.l. Jeg føler at han har hatt mulighet til å komme clean her ganske greit uten at folk ville bært nag her inne, men men.

Godt å høre at det går bra med deg, selv om det er grusomt at sånt skjer. Skal ikke skje i et land som Norge dette, håper virkelig Politiet får tatt dem og de får en passende straff. Masse god bedring hvertfall.

Aktiv på forumet hvertfall, på tide med et svar i denne tråden snart kanskje?

Hehe, her var det jaggu mye respons. Men bra at folk engasjerer seg :)
Hmm, for å forklare litt så de som tviler på at jeg har fått en bulk i bilen, ja det gidder jeg ikke forsvare rett og slett, det har jeg fått nok pes for på jobben, mye latter altså :p Det samme gjelder det at jeg måtte selge en Rolex her inne på forumet pga huskjøp. Hus er kjøpt for de som måtte lure, og ja den var til meg. Men jeg har fått kjøpt en i etterkant, som jeg har hatt unboxing på her og som er min private.

Men nei, det er ikke noe kriminellt eller noe tul. Jeg har heller ikke lagt ut noen andre klokker for salg her inne. For å forklare enkelt så ble jeg kjent med en AD når jeg bodde i London, jeg var innom hans butikk ofte og titta og jeg vi ble godt kjent (bodde i nabolaget mens jeg studerte der). Jeg kjøpte et par klokker av han og fikk en fin pris, et par andre kompiser i Norge ønsket seg også klokke, og fant ut at det var langt billigere å kjøpe fra min bekjente i London enn å kjøpte her i landet. Altså de klokkene jeg har lagt ut til salgs på finn er fra AD i London, og tollet inn. Jeg syntes bare det er litt moro å handle fine klokker, samtidig som jeg tjente litt mens man er student. Meeen annonsene er tatt bort nå pga at jeg ikke har tid for øyeblikket.

Men skjønner så klart at det lukter litt fishy her, grunn til at jeg ikke har svart på denne tråden på en stund er at jeg har vært opptatt og trodde den var død rett og slett før jeg ble bedt om å svare. Jeg har bare vært inne på siden her de siste dagene for å svare på brev i "postkassen".

Håper dette oppklarte litt :) Og ha en fin natt alle sammen.

Hehe, her var det jaggu mye respons. Men bra at folk engasjerer seg :)
Hmm, for å forklare litt så de som tviler på at jeg har fått en bulk i bilen, ja det gidder jeg ikke forsvare rett og slett, det har jeg fått nok pes for på jobben, mye latter altså :p Det samme gjelder det at jeg måtte selge en Rolex her inne på forumet pga huskjøp. Hus er kjøpt for de som måtte lure, og ja den var til meg. Men jeg har fått kjøpt en i etterkant, som jeg har hatt unboxing på her og som er min private.

Men nei, det er ikke noe kriminellt eller noe tul. Jeg har heller ikke lagt ut noen andre klokker for salg her inne. For å forklare enkelt så ble jeg kjent med en AD når jeg bodde i London, jeg var innom hans butikk ofte og titta og jeg vi ble godt kjent (bodde i nabolaget mens jeg studerte der). Jeg kjøpte et par klokker av han og fikk en fin pris, et par andre kompiser i Norge ønsket seg også klokke, og fant ut at det var langt billigere å kjøpe fra min bekjente i London enn å kjøpte her i landet. Altså de klokkene jeg har lagt ut til salgs på finn er fra AD i London, og tollet inn. Jeg syntes bare det er litt moro å handle fine klokker, samtidig som jeg tjente litt mens man er student. Meeen annonsene er tatt bort nå pga at jeg ikke har tid for øyeblikket.

Men skjønner så klart at det lukter litt fishy her, grunn til at jeg ikke har svart på denne tråden på en stund er at jeg har vært opptatt og trodde den var død rett og slett før jeg ble bedt om å svare. Jeg har bare vært inne på siden her de siste dagene for å svare på brev i "postkassen".

Håper dette oppklarte litt :) Og ha en fin natt alle sammen.

Da sniker jeg inn en WTB: Daytona i stål med sort skive. Resten tar vi på PM. Ha en god natt:)