Hehe, her var det jaggu mye respons. Men bra at folk engasjerer seg
Hmm, for å forklare litt så de som tviler på at jeg har fått en bulk i bilen, ja det gidder jeg ikke forsvare rett og slett, det har jeg fått nok pes for på jobben, mye latter altså
Det samme gjelder det at jeg måtte selge en Rolex her inne på forumet pga huskjøp. Hus er kjøpt for de som måtte lure, og ja den var til meg. Men jeg har fått kjøpt en i etterkant, som jeg har hatt unboxing på her og som er min private.
Men nei, det er ikke noe kriminellt eller noe tul. Jeg har heller ikke lagt ut noen andre klokker for salg her inne. For å forklare enkelt så ble jeg kjent med en AD når jeg bodde i London, jeg var innom hans butikk ofte og titta og jeg vi ble godt kjent (bodde i nabolaget mens jeg studerte der). Jeg kjøpte et par klokker av han og fikk en fin pris, et par andre kompiser i Norge ønsket seg også klokke, og fant ut at det var langt billigere å kjøpe fra min bekjente i London enn å kjøpte her i landet. Altså de klokkene jeg har lagt ut til salgs på finn er fra AD i London, og tollet inn. Jeg syntes bare det er litt moro å handle fine klokker, samtidig som jeg tjente litt mens man er student. Meeen annonsene er tatt bort nå pga at jeg ikke har tid for øyeblikket.
Men skjønner så klart at det lukter litt fishy her, grunn til at jeg ikke har svart på denne tråden på en stund er at jeg har vært opptatt og trodde den var død rett og slett før jeg ble bedt om å svare. Jeg har bare vært inne på siden her de siste dagene for å svare på brev i "postkassen".
Håper dette oppklarte litt
Og ha en fin natt alle sammen.