Mange som har bestilt iphone 4s ?

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Hei.

Ble nødt til å bestille ny telefon nå, og ble en 64gb 4s. Noen andre enn meg som har betalt med bankoverføring?

Nope.. Fortell gjerne litt om Siri når du får den.. Er spent på telefonen, men syntes ikke det var stort nok oppgradering til at jeg gidder å selge 4'eren min og kjøpe denne.

Ja, så dette her.

Kameraet har visst fått en bra mottagelse ja. Gleder meg til dagens klokke bilder fra deg framover. ;)

hehe, nei. Å drive med sånne ting anser jeg fullstendig meningsløst:) Jeg var faktisk veldig glad i min trofaste sliter AKA numero quattro. Tør ikke tenke på hvor mange timer og salgssamtaler jeg har fortatt med den.

Har ikke rapportert tl forsikringsselskapet enda heller, må få gjort det i morgen.

Siri

72cc32bc.png

Og mere siri.

http://youtu.be/RiU8GPlsZqE

Beklager Spam.

Hmm... Ble den borte? :p

PS: Ikke ta den så veldig alvorlig ;)

Var vel kansjke her den ble borte.:sad:

Jepp:p
Takket være denne tråden så ble jeg klar over at man kunne bestille nå....

....da satser jeg tungt på at denne ikke avgår med druknigsdøden slik som den forrige:cool:

Har ikke bestilt den enda, valget står mellom Blackberry Bold 9900 og nevnte iPhone. Har egentlig mest lyst på Blackberry'en ettersom jeg er forelsket i qwerty-tastatur, men iPhone er så enkelt mtp. kompabilitet med mac.

Da har jeg fått beskjed at den leveres mellom 9 nov og 16 nov. Blir allright.

Marius T, du har da qwerty på iphone og, om du legger tlf vannrett..

For meg er det ingen tvil.. alle er fornøyd med HTC i 3 uker, før dn plutselig ble dritt. En kamerat har hatt sin første iphone siden 2008 til nå. Det er forøvrig helt sykt å tenke på at hypen er såpass stor 13 år senere!

Det blir iphone på deg marius. Koselig med film i full HD og.

Det er jeg klar over, og jeg har hatt iPhone tidligere, men ble aldri helt komfortabel med å skrive meldninger på touchscreen. Nå skal det jo sies at kameraet på iPhone'n er 100x bedre en BB sin, og ettersom jeg tar ganske mye bilder, har dette litt å si.

jeg har en iPhone 4, og forhåndsreserverte før den nye ble lansert. Jeg har trukket reservasjonen, synes det var for lite å oppgradere for. iOS 5 derimot er jeg veldig fornøyd med:)

Regner med jeg bytter ut min 3GS med en 4S nå etter hvert:) Eller kanskje man skal gå for Volvik og Ludo sin <P9S> telefon?? Haha

Ringte akkurat opp til elkjøp express på Storo, og flere iPhone 4S igjen der. Tenkte meg opp å kjøpe den nå, så får komme med en liten anmeldelse om noen dager :p

Jeg var og kjøpte iPone 4S istad, har ikke fått skrudd den på enda, men skal koke meg kaffe, sitte henslengt i sofaen og teste ut litt. Blir spennende å se om det er veldig mye kjappere den responderer, og om kameraet er så bra som de påstår!

Det blei selvfølgelig hvit, siden den matcher skiva på exploreren;)

bilde-33.jpg

Her er et bilde tatt med 4S, må si at førsteinntrykket av telefonen er at den er MYE kjappere enn iPhone 4, de fleste tester sier at man ikke merker så mye i dagligdagsbruk, men skal man surfe, spille, eller andre oppgaver som krever mye prossessorkraft, så merker man det.

Jeg er veldig uenig i dette, jeg merker at denne er vesentlig kjappere på alle funskjoner. Men jeg kan ikke finne Siri, er det slik at det ikke er innstallert i den norske versonen? Hadde jo håpet på at den skulle være på telefonene, selv om man måtte snakket engelsk til den.

Skal prøve å ta litt forskjellige bilder, og sjekke ut kvaiteten, det virker veldig lovende det jeg har sett hittil.
Blir spennende og teste 1080p filming også:)

bilde-34.jpg