Etter å ha hatt iphone 4s i nesten en uke, må jeg si at jeg er veldig fornøyd. Merker stor forskjell fra iphone 4, i hvert fall på hvor kjapp den er. Alt av åpning av programmer går veldig raskt, og har ikke opplevd noen problemer. Føles som alt går utrolig treigt når jeg setter meg på ipad 1, så disse 2 kan nesten ikke sammenlignes på hastighet.
Det jeg også har merket på ipad 1, etter at jeg instalerte ios 5 er at den "klikker" en gang eller to om dagen når jeg surfer i Safari. Dette har jeg ikke opplevd noe til på iphone 4s.
Når det gjelder Siri vil jeg si at det fungerer bra, men merker at det er noen ord man på legge en del trykk på for at den skal forstå riktig ord. For meg så sliter den veldig med "Eight(8)", det blir fort Hay eller bare A. Men dette kan fort skyldes min dårlige engelsk uttalelse.
Jeg vil ikke si at jeg kommer til å bruke Siri spesielt mye, selv når den kommer på norsk. Blir mest brukt for moro skyld, man får faktisk mye morsomme svar tilbake når man spør om diverse ting
Ser at flere medier skriver om den dårlige batterikapasiteten, og jeg kan til en viss grad skjønne hva de mener. Jeg føler også at batteriet tappes veldig fort, men etter 1 uke med telefonen er det litt vannskelig å si, siden jeg har brukt den ekstra mye siden den er ny.
Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med min iphone 4s, mest pga hvor mye raskere den er.