Er serienummer "polert bort" hadde jeg holdt meg langt unna! Det tyder på at det er ugler i mosen et eller annet sted.. Hvorfor i allverden skulle dette være polert bort fra klokken? Har vel ofte vært gjort i forbindelse med tyverier tidligere, for å sjule sporene etter klokken og hvor den kommer fra.. Just my 2 cent.
Ser heller overhodet ingen grunn til at gråsonehandlere fjerner nummeret.
Husk at om man kjøper en slik klokke, så er de nok svært vanskelige å få solgt igjen.
Ellers så er det en Rolex Datejust klokke her på jobben uten serienummer på baksiden.
Denne er kjøpt ny av eier hos autorisert Rolexforhandler i byen.
Så ang. praksis av serienummer KAN virke litt hipp som happ
Dersom noe virker snuskete ved en handel eller selges hadde jeg latt vær å kjøpe
Du kan jo legge ut en ØK på forumet, evt høre med Jonny, kanskje han kan skaffe en.
Ser at det er flere her som tviler på min uttalelse om at gråmarkedselgere polerer bort serienummer.
Om dere hadde tatt et kjapt google søk først, så kanskje dere kunne lært litt.
Les spesiellt uttalelsen fra Roffensian, som er en av de kan mest om Breitling på planeten.
The Breitling Watch Source Forums • View topic - Authentic with no serial number?
Ser at det er flere her som tviler på min uttalelse om at gråmarkedselgere polerer bort serienummer.
Om dere hadde tatt et kjapt google søk først, så kanskje dere kunne lært litt.
Les spesiellt uttalelsen fra Roffensian, som er en av de kan mest om Breitling på planeten.
The Breitling Watch Source Forums • View topic - Authentic with no serial number?