Ser ikke behovet for moderator. Man har ofte en tanke om hva et ur ligger på. Er annonser dårlige så overse uret, ikke verre enn det. En kategorisering av ur over og under 5000, høres bedre ut.
Det kan bli aktuelt å få inn en eller flere moderatorer på Tidssonen Marked, samt å gjøre noen mindre justeringer i reglene.
Per dags dato er det kun jeg som har anledning til å moderere Tidssonen Marked. Jeg har ikke anledning til å sitte å følge med i hver eneste annonse 24/7, men følger opp hver eneste rapportering av regelbrudd innen rimelig tid.
Det hjelper VELDIG at dere rapporterer innleggene.
Ser ikke behovet for moderator. Man har ofte en tanke om hva et ur ligger på. Er annonser dårlige så overse uret, ikke verre enn det. En kategorisering av ur over og under 5000, høres bedre ut.
Og siden vi er inne på dette med pris, skulle man delt opp FS i over og under 5k? Det selges mye spennende her på forumet, men syntes ofte de forsvinner i mengden av Seikoer og andre rimligere klokker.
Jeg synes en oppdeling eller kategorisering på pris høres ut som en god idé @Chronodiver og @Mathfjeld. Vil det bare skape unødvendig administrasjon og ekstra arbeid for @Juice? Eller kanskje resultatet av en oppdeling gjør det lettere for kjøpere å finne sin rimelige startklokke eller sin etterlengtede Grail, kanskje også vil salgsprosessen oppleves bedre for selgere? Jeg bare spør
Jeg synes en oppdeling eller kategorisering på pris høres ut som en god idé @Chronodiver og @Mathfjeld. Vil det bare skape unødvendig administrasjon og ekstra arbeid for @Juice? Eller kanskje resultatet av en oppdeling gjør det lettere for kjøpere å finne sin rimelige startklokke eller sin etterlengtede Grail, kanskje også vil salgsprosessen oppleves bedre for selgere? Jeg bare spør
Dette er det flere som ønsker, men i en tidligere diskusjon fremkom det relativt mange argumenter for at man ikke bør gjøre det. For meg er det likegyldig, men jeg ser ikke ulempen ved det.
Vil med bakgrunn i @Entropy sin fantastiske salgsannonse ta opp igjen dette temaet. Synes det bare blir flere og flere dårlige annonser uten pris og informasjon, samt annonser av engangsmedlemmer som bare velger å linke til finn.no-annonsen.
Nå som vi har fått flere nye moderatorer på K/S synes jeg man må kunne forvente en viss kvalitet over K/S sidene her. Personlig synes jeg forslaget til @Olem med fast mal på hvordan annonsen skal se ut og hvilke opplysninger den skal inneholde hørtes ryddigst ut.
Støtter at annonsene deles inn i prisnivå og med krav til minimums opplysninger. Foreslår: Under 5000, Mellom 5000-30000 og Over 30000. Fungerer meget bra på andre fora jeg frekventerer.