Mann for sin...

Kul klokke og fin hatt. Har en vintage-collection sixpence fra Stetson. Stetson er vel hatt- og lueverdenens svar på Levi's - godt, gammelt merke til fornuftige priser.

Gratulerer så mye!

Wow for en råkul Sinn! Og med en riktig så anvendelig tachymeter-komplikasjon også. Gratulerer så mye med både klokke og hatt Greg!

Dn1MB.gif

Ah! For en Sinn! ...og litt av et hodeplagg. Selv har jeg kun benyttet hatt i humoristisk øyemed, og misunner dem som kler hatt og kommer unna med det.

Gratulerer med überfet klokke! Den har vært nær ved å stjele fra mitt eget planlagte budsjett flere ganger. Hvis jeg hadde fått tak i en da. Kult med sjelden sak der det meste er gjort riktig.

Er happy med klokke og hatt:)

Det var et rimelig spontant kjøp, jeg hadde aldri sett klokken før, og et døgn senere var den min. Det hjelper ikke akkurat, at jeg har bestilt en annen morsom en, som kommer om alt fra en måned til et halvt år... Her blir det mange overtidstimer en stund fremover. Akkurat sinn håper og tror jeg holder seg i verdi uansett, slik at hvis man en eller annen gang må gjøre noe akutt, så finner den seg et nytt hyggelig hjem. Jeg er overbevist om at den vil ta seg særdeles bra ut på en grønn NATO rem, den rakkeren.

prøvde å leke med tachymeter hele veien til jobb i dag, er en morsom funksjon. Jeg ser at den får ris og ros på flere fora, og at det er overkill å fylle den opp med et fullverdig chronograf verk for denne funksjonen... Jeg synes bare at det gjør klokken mer spennende. Dette har potensiale til å bli en beater, og selv om jeg selvfølgelig vil fortsette å unngå riper, så tror jeg helt ærlig at denne kunne komme til å kle et par små arr i plast :)

Det står noen steder på nett at det er laget 100 eksemplarer av klokken - men det er ikke noe som tyder på dette når man leser i papirene. Det er uansett ikke mulig å finne den på hjemmesiden til selskapet, det er nok ikke mange av den i Norge.

jeg skal se om det kan bli et mugshot med hatt på hodet gitt :)

Ble nervøs for om dette kun var utboksing av en hatt...

Heldigvis var det en nydelig Sinn med i regnestykket også:D Bravo!!

Drittlekker Sinn, grattis med spontankjøp! Ser du er klar for å begynne med service på klokker snart også. Hvordan er kompetanseutviklingen?