Jeg vet det er litt motstrøms, men jeg syns faktisk tre-dato-visningen var noe som ga IWC litt karakter, og som faktisk ga fly/pilot-assosiasjoner, fordi det lignet på et instrument i et fly. Liker kassen og remmen, men syns skiven mister særpreg med den anonyme datovisningen..
Og: at de flytter ned trekant-markøren fra kl 12 og i _tillegg_ har en firkantet markør over - hva skal det være godt for? Hører gjerne noen gode argumenter
At de har flytta ned trekant markøren ser jeg heller ikke vitsen i, men tredagers datovindu likte jeg ikke så godt.Streit Mark XVII er heller ikke helt min greie. Av IWCs pilot-klokker er denne (3778) som appellerer mest til meg, men skulle gjerne sett den i litt krympet utgave, 42-43mm eller noe sånt. Det holder jo å bare kikke på en klokke som dette for å få følelsen av å være i adskillige tusen fots høyde!
Siden det ser ut som noen andre modeller er iferd med å bli litt mindre er det jo et lite håp..
Og: at de flytter ned trekant-markøren fra kl 12 og i _tillegg_ har en firkantet markør over - hva skal det være godt for? Hører gjerne noen gode argumenter
At de har flytta ned trekant markøren ser jeg heller ikke vitsen i, men tredagers datovindu likte jeg ikke så godt.