I dag er det 6 (seks, SEKS) mnd siden min Jaeger-LeCoultre Extrem World Chronograph ble levert til sørvis hos Bjerke!!! SEKS M
Må si jeg er skuffet, irritert og ikke så rent lite oppgitt over hele greien her, sukk. Ikke en eneste tilbakemelding har jeg fått fra Bjerke Bergen hvor uret er levert inn. Tok kontakt med dem etter ca fire mnd og fikk til svar at "delen skal komme om ca 14 dager". Ellers intet hørt!
Var innom Bjerke Karl Johan, hvor uret er sendt og skal ha sørvis, i begynnelsen av november, og fikk noen halvkvadete svar om at "noen ganger er det bare slik..." Trodde ikke mine egne ører, dobbeltsukk.
Jeg er klar over at JLC, og andre sveitsiske luksusmerker, ikke akkurat har noen rask sørvisavdeling. Men at det skal gå et halvt år UTEN å få deler sendt til Norge er jo rett og slett helt utrolig!
At Bjerke lar det gå et halvt år, uten å gi meg noen som helst form for tilbakemelding, er LANGT under pari mht hva jeg forventer av oppfølging og kundebehandling på en sørvis til 7 500,-
Etter mange år med klokkehobby, og med ganske mange ur (40 pluss) og store verdier i omløp, føler jeg at det frister å selge seg ut og leve videre med japansk mekanik på armen.
Hilsen oppgitt og skuffet mann
Må si jeg er skuffet, irritert og ikke så rent lite oppgitt over hele greien her, sukk. Ikke en eneste tilbakemelding har jeg fått fra Bjerke Bergen hvor uret er levert inn. Tok kontakt med dem etter ca fire mnd og fikk til svar at "delen skal komme om ca 14 dager". Ellers intet hørt!
Var innom Bjerke Karl Johan, hvor uret er sendt og skal ha sørvis, i begynnelsen av november, og fikk noen halvkvadete svar om at "noen ganger er det bare slik..." Trodde ikke mine egne ører, dobbeltsukk.
Jeg er klar over at JLC, og andre sveitsiske luksusmerker, ikke akkurat har noen rask sørvisavdeling. Men at det skal gå et halvt år UTEN å få deler sendt til Norge er jo rett og slett helt utrolig!
At Bjerke lar det gå et halvt år, uten å gi meg noen som helst form for tilbakemelding, er LANGT under pari mht hva jeg forventer av oppfølging og kundebehandling på en sørvis til 7 500,-
Etter mange år med klokkehobby, og med ganske mange ur (40 pluss) og store verdier i omløp, føler jeg at det frister å selge seg ut og leve videre med japansk mekanik på armen.
Hilsen oppgitt og skuffet mann