GrimReaper
Støttemedlem
Det er vel ingen menn som lider av å måtte gå med samme klokke en hel måned. Kjør på med øredobber og ringer også, hvis, det er så viktig å spjåke seg ut verre enn en dame. Minner om at verdens rikeste mann "bærer" en Casio til en tusenlapp.Utfordringer kan være gøy, men også slitsomme. Noen har tenkt på dette. Noen skjønner ikke hvorfor man gidder å delta på en slik utfordring. Noen er usikre om de vil og kan. Noen vet ikke om de klarer utfordringen. Noen kommer til å delta - og fullføre - og noen kommer til å kaste inn håndkleet. Alle kan jo vurdere om hvilken del av "noen" de vil høre til.
Jeg tar en sjanse på å delta og fullføre.
Hvis du vil ta utfordringen, så oppgir du hvilket armbåndsur du vil utfordre deg selv med og bruke 31 dager på rad.
Fra d.d. har du hele to uker på deg og vurdere hvilket av armbåndsurene du vil delta med. Er det et armbåndsur i samlingen du bruker mye, bruker alt for lite eller burde brukt mer? Eller sogar bruker så lite at du burde selge det? Nå har du muligheten til å teste det ut. Kanskje det blir et rush på TS Marked 1. april av ulike armbåndsur deltakerne er leie av...hvem vet. Kanskje du blir mer glad i et armbåndsur og "får roen" - og dét er jo ikke en ulempe.
- Loevhagen -
16618GS SBGA407- @Rød - 116506
- @JanSkrotnes - Panerai 112
- @thomasf - Omega PO Professional
- @Bøygen - Tudor BB 41
- @Larsnie - Grand Seiko SBGX061
- @Johan På Snippen - Casio DW-5600
- @Ceramic - IWC Double Chronograph Edition “Antoine De Saint Exupéry”
- @EivindR - Rolex 114060
- @Aryanbanitalebi - JLC
- @hbf - Rolex 114060
- @Spring Drive - Garmin treningsklokke
- @Tampa - Panerai (Luminor)
- @Tommytott - Tudor BB
- @Readerfly - Tudor BB 41
- @jonska - Seiko SKX007
- @mikabango - Seiko 5
- @robert A - Seiko SKX009
- @GrimReaper - Omega Seamaster TT
- @Hugo Cabret - Omega Speedmaster Pro
Idioter kommer i mange former.Det er vel ingen menn som lider av å måtte gå med samme klokke en hel måned. Kjør på med øredobber og ringer også, hvis, det er så viktig å spjåke seg ut verre enn en dame. Minner om at verdens rikeste mann "bærer" en Casio til en tusenlapp.
Godt sagt. Husk at løk for mange bare er en grønnsak.Om ingen, menn eller ei, lider av å måtte bære samme ur en hel kalendermåned, så er vel hele dette foraet rimelig bortkastet? Eller? Løk..
Det der var en god ide helt til i dag.Lurer på å gi meg selv tilleggsutfordring: Ikke stille klokken i hele mars, og se hvor det ender.
Jeg har heller ikke stilt klokken hittil i mars. Men med 25 minutter igjen av vintertiden gjør jeg nå opp status: +78 sek på 28 dager gir +3spd. Avviket er målt hver dag og viser stabil gange.Det der var en god ide helt til i dag.
Ikke mange dager igjen, men jeg tror nok ikke jeg kan gå resten av mars med en klokke som går en time feil
Hei, hvilken app bruker du for å måle avvik? Har prøvd meg på både Twixt og Toolwatch, men denne så mer omfattende ut.Jeg har heller ikke stilt klokken hittil i mars. Men med 25 minutter igjen av vintertiden gjør jeg nå opp status: +78 sek på 28 dager gir +3spd. Avviket er målt hver dag og viser stabil gange.
Vis vedlegg 188076
Og slik ser Fifty-Eighten ut før sommertiden slår inn. Bare 3 dager igjen nå
Vis vedlegg 188079
Hei, hvilken app bruker du for å måle avvik? Har prøvd meg på både Twixt og Toolwatch, men denne så mer omfattende ut.