I know, og jeg var en av dem den dagen. Sorry. Hadde en dårlig dag, litt misunnelig, litt alt annet. Føler meg dum. Men sånn er livet. Ikke alle dumme ting jeg gjør som kan forklares enkelt.Idioter kommer i mange former.
I know, og jeg var en av dem den dagen. Sorry. Hadde en dårlig dag, litt misunnelig, litt alt annet. Føler meg dum. Men sånn er livet. Ikke alle dumme ting jeg gjør som kan forklares enkelt.Idioter kommer i mange former.
de klokkene er helt sinnsyke.
Vil herved dementere mitt eget innlegg og be om unnskyldning for idiot-oppførsel. Vil samtidig berømme det fine innlegget. Får ikke sagt noe annet enn unnskyld, og håper jeg fortsatt er akseptert på forumet. Det jeg sa representerer ikke det jeg mener. Jeg hadde en dårlig dag.Det er vel ingen menn som lider av å måtte gå med samme klokke en hel måned. Kjør på med øredobber og ringer også, hvis, det er så viktig å spjåke seg ut verre enn en dame. Minner om at verdens rikeste mann "bærer" en Casio til en tusenlapp.
Puritansk eller liberalt regime? Altså: watch only, eller er det lov med rembytte?Noen velger et armbåndsur som er helt hinsides utenfor allfarvei. Andre velger mer trygt. Uansett hva man velger - så skal man benytte samme ur i hele mars måned.
Hvis man "tester" et annet ur, er man disket. Hvis man "bare låner et ur", er man disket. Hvis man "skulle bare", er man disket. Poenget her er de facto kun benytte et armbåndsur i hele mars og 31 dager til ende.
Hvilket armbåndsur velger DU?
- Lett versus vanskelig?
- Monokrom versus farger?
- "Under radaren" vs. "Loud"?
- Det du alltid bruker...?
- Rolex versus røkla?
- etc.
Puritansk eller liberalt regime? Altså: watch only, eller er det lov med rembytte?