Den gjennomsnittlige Rolexkunde tenker vel heller at 904 er nesten 3 ganger så mye som 316, og at dette derfor må være 3 ganger så bra.
Gidd å avslør svaret før man får mulighet til å briljere her da Visste faktisk dette, ikke at jeg vet hvorfor...Vis vedlegg 438
Neida.....20 kg er innafor.
19,3kg er vel rett @adamskater
Utrolig fascinerende tall !
Er det noen av de store volumprodusentene som benytter fres i produksjonen av kasser? Eller er det kun stansing av kasser som er lønnsomt?
@Hammerfjord
Er det noen av de store volumprodusentene som benytter fres i produksjonen av kasser? Eller er det kun stansing av kasser som er lønnsomt?
@Hammerfjord
@Hammerfjord
Med moderne CNC-maskiner, gjerne koblet opp til roboter som kan bytte emner tror jeg innsparingen ved å stanse kontra å frese er minimal. Ved stansing må kassen gjennom veldig mange flere operasjoner, og det må freses mot slutten uansett.
Personlig foretrekker jeg å frese kasser
Etter hva jeg har lest (les: andre forum), bruker Rolex platinum og kobber i sine Rosegull-modeller. Stemmer det?