chrbir
Støttemedlem
Og disse to er blant de billigste av de 14 som ligger ute. Dyreste ligger på CHF 29990. Sikkert ikke det Max Büsser så for seg når han solgte dem til "Friends" for 1900,-.
25000 på liste før fjerning av duplikater. 450 heldige vinnere trekkes neste uke for leveranse i september til desember. Det kommer en ny batch tidlig i 2023.
Gratulerer! Har fått veldig mye skryt på diverse fora. Er den så fantastisk? Ikke minst: hvordan i all verden fikk man tak i en slik?
Takker! Jeg fikk også tilbud om å kjøpe før lotterietGratulerer @politrew. Jeg venter på min. @Hvalrossen: Jeg er en av de som kom på liste fordi jeg hadde vært i kontakt med mb&f om en kommersielt tilgjengelig RED1 da den første varianten kom. De på listen fikk anledning til å bestille først. Så ble resten lagt ut på lotteriet.
Gratulerer så mye med en utrolig klokke! Jeg var så heldig å få plukke litt på en Red i helga. Virkelig en superartig klokke! Og det mest utrolige av alt er at den var faktisk ganske behagelig på handa. Likte faktisk også remmen overraskende godt. Jeg får min mellom september og desember. Kjenner at jeg gleder meg som en unge til det![QUOTE="politrew, post: 854691, member: 3004"
Kunne du postet bilde av pakningen/boksen den kom i?