Re: Medlemspresentasjon - Ny på Tidssonen.com?
Medlem nr. 100
Vel jeg er en gutt på 23 år som om en liten måned går ut i de voksnes verden etter en lang skoleutdanning. Det er i denne forbindelsen jeg har tenkt å unne meg selv en penere klokke som eksamensgave til meg selv.
Har sett en del på nettet og tenkte det kunen være greit å finne et norskt forum hvor jeg kunen hente tips og inspirasjon.
Har sett litt på forskjellige klokker, å jo mer jeg ser, jo mer blir jeg dratt inn i "klokkeverden". Startet å se på Omega, har også vært innom Breitling, før jeg har sett mer og mer på klokker som IWC, Sinn og andre merker som ikke er like godt representert i vanlige klokkebutikker/urmakere.
Håper å få en del ut av denne siden, både informasjonsmessig, men også gjennom tips og kanskje finne en second hand her på forumet.
Etter en drøy dag her på forumet ser jo panerai unektelig lekkert ut også.
Er det noen som har noen tips eller kommer over noen uslåelige tilbud, så send meg gjerne en pm. Når det gjelder prisklasse, har jeg som student og deltidsselger på Elkjøp, ikke de dypeste lommene. Men noen kroner er det fullt mulig å skrape sammen.