Meningsmåling - Kjøpe eller ikke kjøpe?

Kjøpe eller ikke kjøpe?

• Kjøpe

Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke kjøpe

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Jeg hadde spart pengene. Selvom det ikke er så mange kronene synes jeg ikke den klokken var noe særlig.

Jeg stemte nei.
Legg heller tilsvarende sum til side hver gang du får lyst til å kjøpe en billigklokke.
Da vil du fort få nok til noe mer genuint.

F. eks. får du en Hamilton Military fra 60-70 tallet for $250-500.

Stå over en tre-fire tullekjøp og du har spart opp til et historisk ur!:D

Kjøp om du ikke har hatt quartz tidligere. Da finner du ut selv om det er noe du kan leve med.

Om du alt vet at quartz ikke er noe som får mye armtid er det vel like greit å stå over.

Jeg stemte nei.
Legg heller tilsvarende sum til side hver gang du får lyst til å kjøpe en billigklokke.

+ 1

Jeg stemte nei.

+1

Tullekjøpefella er jeg ekspert på. klok av skade stemmer også jeg nei.

Her må det stemmes nei.
Kjøpslista de er jo så lang som et vondt år så du kan ikke bruke penger på dette.;)

Tipper denne raskt hadde funnet veien ut av samlingen...

Veldig raskt gjort å kjøpe billige klokker, har brent meg på det tidligere. Samtidig så er jo ikke denne såååååå billig heller.

Det "riktige" svaret er nei :)

ok-ok-ok-ok, da!
Skjønner ikke hvorfor jeg la ut denne engang. Jeg visste jo hva svaret kom til å bli, men alltid greit å få det bekreftet på asylet:D

Da blir det enda en tusenlapp i LLD- Explorer- Submariner- Speedmaster- Hamilton- VintageSeiko- Sinn- GreatWhite-potten. Har jeg glemt noen i farten...?

Takker og bukker til alle som tok seg tid:D

ok-ok-ok-ok, da!
Skjønner ikke hvorfor jeg la ut denne engang. Jeg visste jo hva svaret kom til å bli, men alltid greit å få det bekreftet på asylet:D

Da blir det enda en tusenlapp i LLD- Explorer- Submariner- Speedmaster- Hamilton- VintageSeiko- Sinn- GreatWhite-potten. Har jeg glemt noen i farten...?

Takker og bukker til alle som tok seg tid:D

15. august kom tidlig i år.......;)

Og klokken indikerer at man må komme seg på jobb.

Bra valg Minuteman!